ربات هوشمند دو پا ال جی

ربات هوشمند دو پا ال جی محافظ خانه و دوست کودک شماست

ربات هوشمند دو پا ال جی به‌عنوان یک هاب هوشمند خانگی متحرک هم محافظ منزل شماست، هم مدیریت کل گجت‌های هوشمند را بر عهده دارد و هم دوست فرزندانتان است.

ال جی الکترونیکس از جدیدترین ربات هوشمند محافظ خانه خودش رونمایی کرد. ربات هوشمند دو پا ال جی به‌لطف فناوری هوش مصنوعی چندوجهی خودش قادر به درک مفاهیم است. سازنده از پلتفرم Qualcomm Robotics RB5 برای پیاده‌سازی تشخیص چهره و صدا در این ربات استفاده کرده است. علاوه بر این قادر به پردازش زبان طبیعی است تا تأکید کند که به‌عنوان یک مدیر همه‌کاره در منزل شما حضور خواهد داشت.

ربات هوشمند دو پا ال جی

ال جی این محصول را با خودش به نمایشگاه CES 2024 لاس وگاس خواهد آورد و به‌عنوان جزوی از محصولات Zero Labor Home خودش از آن پرده‌برداری کرد. طراحی این ربات باعث می‌شود که بتواند به‌عنوان یک همراه خانگی عالی همیشه در کنارتان باشد. این یک دیوایس دو پا با دو چرخ و یک گیره است که می‌توانید آن را با خودتان حمل هم کنید.

ربات هوشمند دو پا ال جی

ربات LG از یک دوربین، اسپیکر و سنسورهای داخلی برخوردار است که می‌توانند داده‌های منزل شما را جمع‌آوری کنند. سیستم هوش مصنوعی از آن یک «هاب هوشمند خانگی متحرک» را ساخته است که می‌تواند امکاناتی مثل یک هاب هوشمند معمولی را هم در اختیار شما بگذارد.

گرچه این ربات امکانات جذابی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد، اما نمی‌توان بدون بررسی دقیق‌تر در موردش صحبت کرد. پس ترجیح می‌دهیم تا برگزاری رویداد CES 2024 منتظرش بمانیم و پس از بررسی‌های بیشتر، در مورد آن قضاوت کنیم. قیمت آن هم گرچه اعلام نشده، اما قطعا آن یک ربات گران قیمت خواهد بود.