همکاری سامسونگ و نتفلیکس

همکاری سامسونگ و نتفلیکس برای ارائه تجربه واقعی بازی مرکب

سامسونگ و نتفلیکس وارد یک شراکت و همکاری رسمی شدند تا تجربه‌ای فراگیر و جذاب را از دنیای واقعی «بازی مرکب» (Squid Game) به کاربران خود و بینندگان ارائه دهند.

با شراکت رسمی سامسونگ الکترونیکس و نتفلیکس، تجربه‌ای فراگیر، زنده و واقعی از دنیای «بازی مرکب» یا Squid Game ارائه خواهد شد. احتمالا بیشتر کاربران با سریال محبوب «بازی مرکب» که از طریق شبکه Netflix پخش شد، آشنا هستند. حالا بازی های سریال «بازی مرکب»، این بار در دنیای واقعی و با حضور علاقه‌مندان در رویداد Squid Game: The Trials برگزار می‌شود. سامسونگ با همکاری نتفلیکس، گیم پلی تعاملی را با کمک تلویزیون های هوشمند و گوشی های موبایل گلکسی خود ارائه می‌کند و هیجان این بازی‌ها را به اوج رسانده و تجربه فراگیرتر و لذت‌بخش‌تری را فراهم خواهد کرد.

برگزاری رویداد Squid Game: The Trials با همکاری سامسونگ و نتفلیکس

طرفداران مجموعه‌های پربیننده «بازی مرکب» و «بازی مرکب: چالش» همین حالا امکان ثبت نام در این رویداد برای کسب تجربه‌ای بی‌نظیر و هیجانی را خواهند داشت. بازی‌های Squid Game: The Trials از مجموعه بازی مرکب الهام گرفته و شاهد انجام آنها با نمادها و پوشش شخصیت‌های این بازی هیجان‌انگیز خواهیم بود. در حال حاضر این رویداد در شهر لس‌آنجلس آمریکا برگزار می‌شود و در سال جدید میلادی در دیگر شهرهای جهان نیز شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

چئولگی کیم، مدیر فروش و بازاریابی نمایشگرهای بصری سامسونگ در خصوص این همکاری مشترک با نتفلیکس برای ارائه تجربه هیجان‌انگیز از «بازی مرکب» اظهار کرد از همکاری با نتفلیکس برای ارائه برنامه‌های سرگرمی نوآورانه در این صنعت، بسیار خوشحال هستیم. به‌گفته کیم، طرفداران و شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند با کمک کیفیت تصویر خیره‌کننده تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ، در دنیای بازی مرکب غرق شوند و خاطرات فراموش‌نشدنی و به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنند.

جدیدترین و پیشرفته‌ترین تلویزیون‌ها و گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ در تمامی بازی‌های انفرادی رویداد Squid Game: The Trials مورد استفاده قرار می‌گیرند و بازیکنان را در شور و هیجان کم‌نظیر، غرق می‌کنند. شرکت‌کنندگان در محوطه مخصوصی حرکت می‌کنند که سرتاسر آن را تلویزیون های پرچمدار سامسونگ شامل Neo QLED 8K و 4K و سری Frame برای افزایش هیجان بازی‌ها احاطه کرده است. تریلری از «بازی مرکب: چالش» در بخش ورودی از تلویزیون Neo QLED 8K سامسونگ پخش می‌شود تا به این ترتیب استقبال گرمی از شرکت‌کنندگان و مهمانان به‌عمل بیاید. این تلویزیون با استفاده از پردازنده Neural Quantum، محتواها را به‌صورت در لحظه به وضوح چشمگیر 8K ارتقا می‌دهد و با پخش این تصاویر برای شرکت‌کنندگان، آنها را در دنیای واضح و پرجزئیات «بازی مرکب» غرق می‌کند.

همکاری سامسونگ و نتفلیکس

علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند تجربه جذابی از قابلیت‌ها و فناوری‌های گوشی های هوشمند گلکسی اس 23 اولترا و گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ داشته باشند و نهایت لذت را از جدیدترین نوآوری‌های سامسونگ در حوزه موبایل ببرند. سامسونگ با ترکیب قابلیت‌های کلیدی و اصلی محصولات خود با برخی از صحنه‌های به‌یادماندنی «بازی مرکب»، فرصت تجربه فناوری‌های جدید را در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده است. استفانی چوی، مدیر بازاریابی بخش موبایل سامسونگ در این خصوص اظهار کرد:

همکاری طولانی‌مدت سامسونگ و نتفلیکس روی یک هدف مشترک که برانگیختن احساسات و کمک به مردم برای کشف دنیاهای جدید است، استوار شده و ما با همکاری خود دریچه‌های جدیدی را به روی این تجربیات تازه و فراگیر می‌گشاییم.

مرحله بازی «چراغ سبز، چراغ قرمز» یکی از لحظه‌های به‌یادماندنی و جذاب رویداد Squid Game: Trials محسوب می‌شود. در این مرحله، ویدیوهای هایپرلپس و تصاویر جذابی به‌کمک دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا ثبت خواهد شد. در مرحله برش آبنبات دالگونا نیز استفاده از قلم S Pen نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و بازیکنان می‌توانند شکل مورد نظر خود را روی این آبنبات خاص کره جنوبی ایجاد کنند و این مرحله حساس و ظریف را با موفقیت پشت سر بگذارند.

در این مرحله، بازیکننان باید توانایی‌های خود را در پنج سطح مختلف به چالش بکشند و نهایت لذت را از بازی روی نمایشگر فوق عریض گلکسی S23 UItra ببرند. بازیکنان امکان مشاهده رتبه خود در جدول امتیازات را خواهند داشت و بعد از به پایان رسیدن بازی نیز بازیکنان قادر هستند تصاویر درون بازی را به کمک قلم S Pen با دیگران به اشتراک بگذارند.

همکاری سامسونگ و نتفلیکس

یک کیوسک مخصوص FlexCam در این محوطه طراحی شده و بازدیدکنندگان می‌توانند با قرار دادن دوربین گلکسی زد فلیپ 5 در زاویه‌ای مشخص و بدون دخالت دست، عکس‌های سلفی جذاب و زیبایی را از خود به ثبت برسانند. شرکت‌کنندگان حاضر در اتاق VIP نیز در حین انجام رقابت‌ها می‌توانند چالش‌های بازی را از طریق تلویزیون 85 اینچی The Frame سامسونگ مشاهده کنند. تلویزیون های LifeStyle با برخورداری از پنل مات، فضایی مشابه اتاق کنترل مجموعه «بازی مرکب» را به‌وجود می‌آورند و تجربه بصری ممتازی را ارائه می‌کنند.

طرفداران مجموعه جذاب «بازی مرکب» برای تهیه بلیت‌های رویداد Squid Game: The Trails در شهر لس‌آنجلس آمریکا می‌توانند از طریق لینک https://www.netflix.com/tudum/squid-game-the-trialso یا وبسایت Ticketmaster.com اقدام کنند. بلیت این رویداد برای سال جدید میلادی برای مدت محدودی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و اگر قصد خرید آن را دارید باید زودتر دست به کار شوید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*