انتخاب یوزرنیم واتساپ تحت وب

به‌زودی قابلیت انتخاب یوزرنیم به واتساپ تحت وب اضافه می‌شود +‌ عکس

به‌زودی علاوه بر نسخه اندروید و آی او اس، کاربران واتساپ تحت وب هم می‌توانند یک یوزرنیم انتخاب کنند و بدون شماره تماس، با دیگران چت کنند.

چند ماه پیش بود که در گزارشی به امکان اضافه شدن انتخاب یوزرنیم به نسخه اندروید و آی او اس پیام‌رسان واتساپ اشاره کردیم. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد بدون رد و بدل شدن شماره تلفن خود بتوانند با استفاده از یک نام کاربری با دیگر کاربران چت کنند. حالا ظاهرا این قابلیت برای نسخه تحت وب WhatsApp نیز توسعه پیدا کرده و به‌زودی در اختیار میلیون‌ها کاربر این نسخه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره و فقط با ورود یوزرنیم مخاطب امکان‌پذیر می‌شود

با انتخاب یوزرنیم برای واتساپ، شماره تلفن شما محفوظ می‌ماند

این ویژگی ماه مه در واتساپ نمایش داده شد، ولی هنوز به نسخه نهایی پیام‌رسان اضافه نشده است. اکنون بعد از نسخه‌های موبایل، در نسخه تحت وب آن به‌نمایش درآمده است. اما هنوز این قابلیت در حال توسعه است و مدتی طول می‌کشد تا به نسخه‌های پایدار اضافه شود. ما امیدوار بودیم که این ویژگی به نسخه وب هم اضافه شود، چرا که بسیاری از کاربران در سراسر جهان از کامپیوتر یا لپ تاپ خود برای واتساپ استفاده می‌کنند.

انتخاب یوزرنیم واتساپ تحت وب

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، شما به‌زودی می‌توانید یک Username برای پیام‌رسان واتساپ وب انتخاب کنید تا برای برقراری ارتباط با دیگر کاربران نیازی به رد و بدل کردن شماره نباشد. البته این قابلیت هنوز در دسترس عموم کاربران نیست و تحت توسعه قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت کانال واتساپ در اندروید، آی او اس و دسکتاپ

این یکی از موردانتظارترین قابلیت‌های پیام‌رسان واتساپ است که مدت‌ها پیش باید به آن اضافه می‌شد. اما در هر صورت، ماهی را هر وقت از آب بگیرید، تازه است. به‌زودی اطلاعات بیشتری از این ویژگی به‌دست ما خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*