اپلیکیشن هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت

اپلیکیشن هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت بعد از اندروید، به پلتفرم iOS رسید

نسخه iOS اپلیکیشن هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت برای آیفون منتشر شد. به‌لطف آن متن را به تصویر تبدیل کنید و یک دستیار هوشمند همه‌کاره در کنارتان داشته باشید.

مایکروسافت بعد از اینکه اپلیکیشن هوش مصنوعی Copilot خودش را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرد، حالا تصمیم گرفته آن را به گوشی‌های آیفون و آیپدها بیاورد. به‌لطف این تصمیم، حالا تعداد کاربران بیشتری می‌توانند از مزایا و امکانات هوش مصنوعی مایکروسافت بهره‌مند شوند.

از اپلیکیشن هوش مصنوعی Copilot چه کارهایی برمی‌آید؟

این اپلیکیشن می‌تواند دسترسی کاربران به ربات هوشمند Copilot که پیش از این Bing Chat نام داشتن را امکان‌پذیر کند. این هوش مصنوعی به کاربران در نوشتن ایمیل، پرس و جو و خلاصه کردن متن‌ها کمک می‌کند. اما یکی از امکانات جذاب آن، تبدیل متن به تصویر از طریق مدل زبانی DALL-E3 است. به‌لطف آن می‌توانید توضیحی را وارد کنید تا یک تصویر مطابق آن خلق شود. این اپلیکیشن همچنین امکان خلق موسیقی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را نیز با استفاده از مدل زبانی Suno فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید:

مایکروسافت اپلیکیشن رایگان هوش مصنوعی Copilot را برای اندروید منتشر شد + امکانات

اپلیکیشن هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت

این اپلیکیشن مزیت‌های فراوانی نسبت به دیگر برنامه‌هایی دارد که به‌صورت رایگان امکان دسترسی به مدل زبانی GPT-4، آخرین و پیشرفته‌ترین مدل زبانی شرکت OpenAI را فراهم می‌کنند. این همچنین اپلیکیشن خیلی بهتری نسبت به نسخه رایگان ربات چت ChatGPT است که از مدل زبانی GPT-3.5 استفاده می‌کند. GPT-4 پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به نسل قبلی خودش داشته است.

مایکروسافت تصمیم گرفت نام هوش مصنوعی خودش را از Bing Chat به Copilot تغییر دهد و به‌جای ادغام آن در جستجوگر خود، درست مثل ChatGPT تجربه مستقلی از یک هوش مصنوعی را در اختیار کاربرانش بگذارد. البته علاوه بر اپلیکیشن موبایل، Copilot از طریق جستجوگر بینگ هم هم اکنون در دسترس است که کاربران دسکتاپی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

هم اکنون اپلیکیشن کوپیلوت مایکروسافت به‌صورت رایگان در اپ استور اپل قرار گرفته و کاربران iOS و iPadOS می‌توانند آن را دانلود و روی دیوایس خود نصب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*