کامپیوتر آل این وان لنوو شیائوشین پرو ۲۷ ۲۰۲۴

کامپیوتر آل این وان لنوو شیائوشین پرو ۲۷ ۲۰۲۴ با طراحی چشم‌نواز رونمایی شد

کامپیوتر آل این وان لنوو شیائوشین پرو ۲۷ ۲۰۲۴ مجهز به پردازنده‌های نسل سیزدهمی اینتل، اسپیکرهای استریو و طراحی چشم‌نواز رونمایی شد.

لنوو از نسل جدید کامپیوتر آل این وان شگفت‌انگیز خودش با ظاهری بی‌نظیر و مشخصات فنی بروز رونمایی کرد. لنوو شیائوشین پرو ۲۷ ۲۰۲۴ نام کامل این کامپیوتر AIO است که با قیمتی بسیار رقابتی راهی بازار خواهد شد.

تمام چیزی که برای استفاده از این دیوایس نیاز دارید، یک ماوس و کیبورد است. فقط کافیست آن را روی میز کار خود بگذارید تا هم ظاهر بسیار چشم‌نوازی به ستاپ شما ببخشد، هم اینکه از نیاز به یک کیس و مانیتور جداگانه راحت شوید.

لنوو شیائوشین پرو ۲۷ ۲۰۲۴ ؛ پردازنده نسل سیزدهمی اینتل و ۳۲ گیگ رم

کامپیوتر آل این وان لنوو از پردازنده‌های نسل سیزدهمی سری H‌ اینتل نیرو می‌گیرد که نسخه پایه آن به پردازنده Core i5-13420H و قدرتمندترین مدل آن به Core i9-13900H مجهز هستند. در بخش حافظه، ۱۶ گیگابایت رم DDR5 حضور دارد که می‌توانید آن را به ۳۲ گیگابایت ارتقا دهید، در حالی که ۱ ترابایت حافظه PCIe 4.0 NVMe M.2 SSD نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

از نظر طراحی Xiaoxin Pro 27 2024 شبیه به یک مانیتور بزرگ ۲۷ اینچی با بدنه‌ای باریک و مینیمال است که ضخامتش در باریک‌ترین بخش به ۱۵.۸ میلی‌متر می‌رسد. به‌لطف این طراحی زیبا، کامپیوتر همه‌کاره لنوو می‌تواند میز شما در محل کار یا هر میز دیگری که دستگاه را روی آن قرار می‌دهید، زیبا و چشم‌نواز خواهد کرد.

کامپیوتر آل این وان لنوو شیائوشین پرو ۲۷ ۲۰۲۴

نمایشگر ۲۷ اینچی این دستگاه رزولوشن 2.5K معادل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی دارد. نرخ رفرش سریع ۱۰۰ هرتزی و پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی sRGB را هم ارائه می‌کند. همچنین سازنده برای راحتی چشم کاربرانش از یک محافظ نور آبی سطح سخت افزاری استفاده کرده و این نمایشگر را بدون پرش طراحی کرده است. همه این‌ها تضمین می‌کند که در دراز مدت فشاری روی چشم‌های شما نخواهد آمد. این مدل همچنین با استفاده از دو میکروفون نویزهای محیط پیرامون شما را در کنفرانس‌های صوتی و ویدیویی خواهد گرفت.

در بخش ارتباطی، آل این وان لنوو شیائوشین پرو ۲۷ ۲۰۲۴ به پورت‌های USB-A و USB-C و HDMI و همینطور Gigabit Ethernet مجهز است. یک دوربین لایو‌استریم 2.5K و اسپیکرهای استریو تنظیم شده توسط برند هارمن نیز روی آن نصب شده‌اند. علاوه بر این با فناوری وای فای ۶ می‌تواند اتصال سریع به شبکه بی‌سیم را به‌ارمغان بیاورد.

لنوو روی این دستگاه سیستم عامل ویندوز ۱۱ را نصب کرده و یک کیبورد و ماوس بی‌سیم را هم به‌صورت باندل در اختیار مشتریان می‌گذارد. شروع قیمت این محصول از ۷۶۰ دلار است. علاوه بر این لنوو امروز از لپ تاپ فوق باریک شیائوشین ایر ۱۴ ۲۰۲۳ رایزن ادیشن با قیمت پایه کمتر از ۵۷۰ دلاری نیز رونمایی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*