آپدیت iOS 17.2.1 اختلال در تماس‌های آیفون

آپدیت iOS 17.2.1 باعث اختلال در تماس‌های آیفون می‌شود!

بسیاری از کاربران آیفون‌های اپل گزارش داده‌اند که بعد از آپدیت iOS 17.2.1 گوشی آن‌ها با مشکل اختلال در تماس‌ها مواجه شده است!

در گوشی‌های هوشمند، نرم افزار هم به‌اندازه سخت افزار مهم است. بروزرسانی‌های نرم افزاری با اضافه کردن قابلیت‌های جدید و بهبود کارایی باعث بهتر شدن دستگاه ما می‌شوند. با این حال هندل کردن سیستم عامل‌هایی مثل اندروید و iOS خیلی دشوار است. حتی کوچک‌ترین اشتباه هم می‌تواند منجر به مشکلات جدی شود و میلیون‌ها کاربر را آزار دهد. این اتفاقی است که برای کاربران آیفون با دانلود و نصب آپدیت iOS 17.2.1 رخ داده است و در تماس‌های تلفنی اختلال به‌وجود آورده است.

اپل همین چند روز پیش بود که آپدیت آی او اس ۱۷.۲.۱ را منتشر کرد. این بروزرسانی قابلیت جدیدی را به آیفون‌های اپل اضافه نمی‌کند، بلکه اپل آن را به‌خاطر مشکل تخلیه سریع شارژ باتری گوشی‌هایش منتشر کرده است. در حالی که مشکل باتری برطرف شد، اما ظاهرا باعث بروز مشکل دیگری شده است. اینطور که کاربران آیفون در سراسر جهان گزارش داده‌اند، بعد از نصب این بروزرسانی جدید با مشکل مکالمه و تماس مواجه شده‌اند.

فعلا از آپدیت گوشی خود بپرهیزید!

این کاربران می‌گویند حتی ریست کردن گوشی و بازگرداندن آن به تنظیمات کارخانه هم نتوانسته مشکل را حل کند. جالب‌تر اینجاست که اپل هیچ بیانیه‌ای را صادر نکرده و توضیحی در مورد این مشکل نداده است. البته شاید هم برخی از کاربران متوجه این مشکل نشوند. به‌طور مثال ما ۱۰ روزی است که آن را روی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس نصب کرده‌ایم و هیچ مشکلی را ندیده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*