لپ‌تاپ جدید MSI Monarch 13

لپ تاپ جدید MSI Monarch 13 با پردازنده پرچمدار اینتل و نمایشگر اولد معرفی شد

لپ تاپ جدید MSI Monarch 13 با سخت افزار بروز شامل پردازنده نسل جدید اینتل، یک نمایشگر باکیفیت اولد و طراحی ظریف و سبک رونمایی شد.

کمپانی ام اس آی از لپ تاپ جدید MSI Monarch 13 خود با ظاهری جذاب و مشخصات فنی قدرتمند در چبن رونمایی کرد. این دیوایس همچنبن با قیمت رقابتی راهی بازار شده تا کمترین لپ تاپی با مشخصات مشابه بتواند با آن رقابت کند. در ادامه بیشتر با گجت جدبد این کمپانی آشنا خواهید شد.

امکانات و مشخصات لپ تاپ MSI Monarch 13

این یک لپ تاپ فوق سبک با وزن زیر ١ کیلوگرمی و ضخامت ١۶.٩ میلیومتری است. یک نمایشگر ١٣.٣ اینچی اولد با رزولوشن 2.8K نیز روی این دیوایس نصب شده که به‌لطف پوشش کامل و بی‌نقص از فضای رنگی DCI-P3 می‌تواند رنگ‌های شادابی را به‌نمایش بگذارد.

لپ‌تاپ جدید MSI Monarch 13

از نمایشگر که بگذریم، در زیر قاب آن پردازنده جدید Core Ultra 7 155H اینتل و گرافیک Arc Core حضور دارند که ٣٢ گیگابایت رم و ١ ترابایت حافظه پرسرعت SSD آن را همراهی می‌کنند. شما همچنین می‌توانید با استفاده از پورت‌های تاندربولت ۴ و HDMI 2.1 گجت‌های مختلف خود را به لپ تاپ MSI متصل کنید و با یک کارتخوان SD، به انتقال سریع فایل‌های کارت حافظه گوشی یا دوربین عکاسی خود بپردازید.

١۶ ساعت شارژدهی با لپ تاپ MSI

لپ‌تاپ جدید MSI Monarch 13

حضور یک باتری ٧۵ وات ساعتی در زیر قاب، یکی از چشمگیرترین امکانات این لپ تاپ پیشرفته و مدرن است که به‌لطف آن می‌تواند تا ١۶ ساعت شارژدهی داشته باشد. این یعنی اگر روزی ۴ ساعت هم از لپ تاپ MSI Monarch 13 استفاده داشته باشید، تا ۴ روز به شارژ دستگاه خود نیاز پیدا نمی‌کنید. علاوه بر این، فناوری فست شارژ ١٠٠ واتی پاور دلیوری تضمین می‌کند که مدت زیادی برای شارژ دستگاه نیاز نیست. مونارچ ۱۳ همچنین از یک دوربین با فناوری کاهش نویز سه‌بعدی، میکروفون چندگانه و وای فای ۷ هم برخوردار است. این لپ تاپ همچنین از گواهی Intel Evo برخوردار است و با یک کیبورد بک لایت همراه است.

لپ تاپ جدید ام اس آی با قیمت حدود ۱،۴۰۰ دلاری در بازار چین به‌فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*