خودرو کارکرده

هشدار پلیس: هیچ خودرو کارکرده ای وارد کشور نشده، مراقب کلاه برداران باشید

پلیس راهور فراجا با هشدار به متقاضیان خرید خودرو کارکرده وارداتی، تاکید کرد تاکنون این خودروها وارد کشور نشده است و مراقب کلاهبرداران باشید.

سردار سید کمال هادیان فر، رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص ایجاد موجی از تبلیغات برای فروش خودروهای کارکرده وارداتی توسط برخی اشخاص سودجو، طی یک مصاحبه به هموطنان هشدار داد و همچنین خاطر نشان کرد تا به امروز هیچ‌گونه خودرو خارجی دست دوم از مبادی گمرکی وارد کشور نشده است.

عدم واردات خودرو کارکرده

مراقب کلاهبرداران فروش خودرو کارکرده وارداتی باشید

سردار هادیان‌فر در اشاره به این موضوع تصریح کرد:

با وجود جلسات زیادی که در خصوص واردات خودروهای کارکرده با اعضای محترم دولت داشتیم، اما هنوز آیین نامه اجرایی و دستوری از مقامات بالاتر مبنی بر واردات، ترخیص و پلاک گذاری خودروهای وارداتی دست دوم بر حسب شرایط قیمت‌ها و عوارض گمرکی دریافت نکرده‌ایم. همچنین در خصوص حجم موتور خودروهایی که قابلیت واردات طبق دستور العمل‌های تعیین شده را دارند صحبتی صورت نگرفته است.

سردار هادیان‌فر با اشاره به گزارش‌هایی که توسط افراد مختلف ارائه شده است به این موضوع اشاره کرد که برخی افراد سودجو با شیوه‌های متفاوت و در بستر شبکه‌های مجازی با تبلیغات دروغین اقدام به تبلیغ و فروش خودروهای وارداتی دست دوم نموده‌اند و از این طریق از مردم کلاهبرداری می‌کنند.

عدم واردات خودرو کارکرده

رئیس پلیس فراجا با اعلام هشدار به شهروندان، توصیه کرد حتما مراقب این تبلیغات باشند؛ زیرا هیچ‌یک از ارگان‌ها اجازه واردات خودرو ندارند و هیچ خودرو کارکرده‌ای تا به امروز وارد خاک ایران نشده است. این جزو وظایف پلیس است که با هوشیاری کامل، سطح آگاهی جامعه را بهبود بخشد. همچنین شهروندان از این پس با هوشیاری و آگاهی کامل نسبت به صحت و سقم صحبت‌های اشخاص فروشنده تحقیق کنند و تا زمانی که محدودیت‌های واردات برطرف نشده است وجهی را پرداخت نکنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*