مشخصات گوشی های جدید پوکو M6 Pro و X6 Pro

مشخصات گوشی های جدید پوکو لو رفت: یکی ارزان قیمت و دیگری میا‌ن‌رده

مشخصات و قیمت گوشی های جدید پوکو X6 Pro و M6 در یک گزارش جدید لو رفت. تصاویر این تلفن‌های هوشمند نیز چند ساعت پیش منتشر شده بود.

پوکو خودش را آماده رونمایی از گوشی های جدید از سری ایکس ۶ و ام ۶ می‌کند. اگر اخبار تکنولوژی را دنبال می‌کنید، احتمالا پست اخیر گجت نیوز با عنوان «جدیدترین تصاویر گوشی های پوکو X6 و M6 شیائومی را در اینجا ببینید» را دیده‌اید. حالا بعد از تصاویر۷ نوبت به فاش شدن مشخصات فنی این محصولات رسیده است که خبر از ظهور یک گوشی ارزان قیمت و دیوایس میان‌رده می‌دهد.

مشخصات فنی و قیمت پوکو ایکس ۶ پرو 5G

مشخصات گوشی های جدید پوکو M6 Pro و X6 Pro

اول با گوشی Poco X6 Pro 5G شروع می‌کنیم. دیوایسی که از چیپست دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مدیاتک قدرت می‌گیرد و با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LTPS با وضوح 1.5K و فناوری AMOLED روی قاب این گوشی حضور دارد که نرخ رفرش سریع ۱۲۰ هرتزی را در دسترس قرار می‌دهد. ابعاد این گجت ۱۶۰.۵ در ۷۴.۳ در ۸.۳ میلی‌متر و وزن آن هم ۱۸۸ گرم است.

در پشت قاب این گوشی از دوربین اصلی ۶۷ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) استفاده شده که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی نه چندان کارآمد ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز آن را همراهی می‌کنند. سیستم عامل اندروید ۱۳ به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب است و یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی) وظیفه تأمین نیروی گوشی را بر عهده دارد. قیمت این محصول در بازار امارات نیز حدود ۳۵۳ دلار خواهد بود.

مشخصات فنی و قیمت پوکو ام ۶ پرو 4G

مشخصات گوشی های جدید پوکو M6 Pro و X6 Pro

دومین مدل، یک گوشی ارزان قیمت‌تر به‌نام پوکو M6 Pro 4G است که علیرغم قیمت اقتصادی خودش به یک نمایشگر بزرگ ۶.۶۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس با فناوری POLED و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز است. در قلب تپنده آن چیپست هلیو G99 مدیاتک حضور دارد و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابیت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند.

این گوشی نیز به اندروید ۱۳ مجهز است و ظرفیت باتری و سرعت شارژ آن با مدل گران‌تر یکسان است. با این حال از وزن پایین‌تر ۱۷۰ گرمی برخوردار است و برچسب قیمتی حدود ۲۴۵ دلاری دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*