گوشی جذاب ناتینگ فون 2a

گوشی جذاب ناتینگ فون 2a؛ تصاویر، قیمت و مشخصات فنی

گوشی جذاب ناتینگ فون 2a به‌عنوان نسخه میان‌رده Nothing Phone 2 با همان جلوه‌های نوری زیبا به‌زودی از راه می‌رسد. در ادامه با تمام شایعاتی که از مشخصات فنی، قیمت و امکانات آن شنیده‌ایم همراه ما باشید.

بازار شایعات و اخبار در مورد گوشی جدید شرکت ناتینگ داغ شده است. یک گوشی میان‌رده جذاب که دنباله رو طراحی جذاب و ویژگی‌های نوآورانه دو نسل قبلی خودش است و می‌تواند محبوبیت خوبی را در بازار به‌دست بیاورد. اما در میان انبوهی از اطلاعات، در این پست به بررسی تصاویر، قیمت و مشخصات فنی گوشی ناتینگ فون 2a خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

گوشی اقتصادی ناتینگ فون با این مشخصات و امکانات در راه است

Roland Quandt، یکی از افشاگران مطرح دنیای موبایل که در شبکه اجتماعی ایکس فعالیت می‌کند، اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار داده است. این دیوایس با دو پیکربندی حافظه متفاوت راهی بازار می‌شود که یکی از آن‌ها ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دومین مدل با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

گوشی جذاب ناتینگ فون 2a

این دو دقیقا همان دو پیکربندی هستند که گوشی ناتینگ فون ۲ هم ارائه می‌کرد. گرچه یکی از پیکربندی‌های آن دیوایس، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را هم ارائه می‌کرد که ظاهرا در مدل جدید خبری از آن نیست. این منبع مدعی شده که گوشی Nothing Phone 2a در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمت پایه ۴۰۰ یورو روانه بازار می‌شود. این در حالیست که ناتینگ فون ۲ با قیمت ۶۸۰ یورو عرضه می‌شد. بنابراین نسخه اقتصادی آن اکنون با کاهش ۴۰ درصدی قیمتی مواجه است.

چراغ‌های جذاب Glyph همچنان پشت قاب گوشی ناتینگ فون 2a

ما همچنین شاهد انتشار رندرهای غیررسمی از این گوشی نیز هستیم که در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است. رنگ‌های سفید و مشکی این مدل در رندرها شباهت زیادی با مدل‌های قبلی دارند. گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که تعداد چراغ‌های Glyph پشت قاب این گوشی نسبت به مدل پرچمدار کاهش پیدا کرده است و شاهد حضور دوربین دوگانه‌ای در اینجا هستیم که چینش آن‌ها یادآور محصولات قدیمی‌تر سامسونگ مثل گلکسی S10 است.

گوشی جذاب ناتینگ فون 2a

ما همچنین شنیده‌ایم که گوشی ناتینگ فون 2a به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض مجهز می‌شود. این دقیقا مشابه آنچیزیست که در مدل پرچمدار هم به‌کار رفته بود. بنابراین شاید سازنده تغییری در بخش دوربین دیوایسش انجام ندهد تا قافیه را به رقبای پرقدرتی با برند سامسونگ و شیائومی که سیستم‌های دوربین بسیار خوبی دارند، نبازد.

تاریخ عرضه Nothing Phone 2a

یکی از عواملی که باعث کاهش قیمت مدل اقتصادی ناتینگ فون شده، حضور یک پردازنده رده پایین‌تر است. گرچه هنوز مشخص نیست که قرار است چه پردازنده‌ای در زیر قاب آن حضور پیدا کند. لازم به‌ذکر است که گوشی Nothing Phone 2a در کنگره جهانی موبایل که از ۲۷ فوریه (۸ اسفند ماه) در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود، به‌معرض نمایش عموم درخواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*