فناوری‌های نمایشگر وان پلاس Ace 3

نمایشگر وان پلاس Ace 3 یک سورپرایز جذاب برای گیمرها دارد

نمایشگر وان پلاس Ace 3 با امکانات و فناوری‌های نوآورانه‌اش، گیمرها را شگفت‌زده می‌کند. اما سورپرایز اصلی پرچمدار جدید OnePlus چیست؟

هر روزی که به رونمایی از گوشی OnePlus Ace 3 نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات جذاب‌تری از آن توسط سازنده‌اش، کمپانی وان پلاس منتشر می‌شود. این شرکت در تازه‌ترین عکس تبلیغاتی گوشی جذاب خودش، از فناوری پیشرفته‌‌ای برای نمایشگر وان پلاس Ace 3 پرده برداشته که می‌تواند تجربه لمس صفحه را ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید:

وان پلاس ۱۲ معرفی شد؛ طراحی چشم‌نواز، دوربین انقلابی و چیپست قدرتمند

گوشی‌ساز چینی با استفاده از گواهینامه TUV Precision یک فناوری منحصر به فردی را توسعه داده است. اخذ این گواهی بدان معناست که دستگاه تحت ٢٠ تست حرفه‌ای و میلیون‌ها ورودی لمسی قرار گرفته است. علاوه بر این، گوشی جدید وان پلاس بهینه‌سازی‌های Peacekeeper Elite را دریافت کرده که یک بهینه‌سازی در چین برای بازی پابجی موبایل است.

فناوری‌های نمایشگر وان پلاس Ace 3

همه این‌ها نشان می‌دهد که گوشی وان پلاس ایس ٣ یک محصول قدرتمند و عالی برای گیمرها است. وان پلاس در عکس تبلیغاتی جدیدی که از این گوشی منتشر کرده، به نمایشگر ۶.٧٨ اینچی OLED ساخت شرکت BOE آن اشاره کرده است. این پنل رزولوشن 1.5K و متوسط روشنایی ١۶٠٠ نیتی دارد و اوج روشنایی آن در بیشترین حالت به نرخ شگفت‌انگیز ۴،۵٠٠ نیت می‌رسد. این نمایشگر همچنین نرخ رفرش فوق سریع ١٢٠ هرتزی را هم ارائه می‌کند.

به‌جز نمایشگر، مشخصات فنی وان پلاس Ace 3 هم پرقدرت است

در قلب تپنده پرچمدار جذاب وان پلاس شاهد حضور چیپست پرقدرت اسنپدراگون ٨ نسل ٣ کوالکام هستیم. یک باتری ۵،٠٠٠ میلی‌آمپرساعتی نیز وظیفه تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد که با توان شگفت‌انگیز ١٠٠ واتی در عرض چند دقیقه فول شارژ می‌شود.

پردازنده پرقدرت این گوشی را ١۶ گیگابایت رم و ١ ترابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند. در پشت دستگاه دوذبین سه‌گانه ۵٠ مگاپیکسلی حضور دارد و در جلو از دوربین سلفی ١۶ مگاپیکسلی استفاده شده است. وان پلاس پسفردا ١۴ دی ماه از این گوشی رونمایی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*