جیلی جئومتری C

جیلی جئومتری C، ماشین برقی جذاب چینی به نمایشگاه خودرو تبریز می‌آید

جیلی جئومتری C در قالب یک ماشین برقی جذاب چینی توسط فردا موتورز در نمایشگاه خودرو تبریز به نمایش درمی‌آید. در ادامه با مشخصات خودرو برقی Geely Geometry C آشنا می‌شویم.

شرکت فردا موتورز قصد دارد جیلی جئومتری C که به‌عنوان یکی از خودروهای برقی جدید بازار ایران محسوب می‌شود را در نمایشگاه خودرو تبریز 1402 به معرض نمایش بگذارد. این خودرو برقی مدتی قبل تست‌های جاده‌ای خود را آغاز کرده تا به‌زودی شاهد حضور آن در بازار باشیم. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات خودرو برقی Geely Geometry C آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی جیلی جئومتری C

جیلی جئومتری C

پس از این‌که وزارت صنعت، معدن و تجارت روی عرضه خودروهای برقی تاکید کرد، خودروسازان داخلی اعم از خصوصی و وارداتی نیز طرح واردات و مونتاژ خودروهای برقی را در دستور کار خود قرار دادند و طی ماه‌های گذشته نیز شاهد معرفی خودروهای برقی متعددی بودیم. در همین راستا شرکت فردا موتوز که اخیرا سوبا M4 و جیلی آزکارا را معرفی کرده بود، اکنون قصد دارد در نمایشگاه خودرو تبریز 1402 از یک خودرو برقی به نام جیلی جئومتری C پرده بردارد.

جیلی جئومتری C

جیلی جئومتری C به یک پیشرانه برقی با قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن‌متر مجهز شده است. این خودرو در کشور چین با دو نوع باتری 53 و 70 کیلووات ساعتی قابل سفارش بوده که با یک‌بار شارژ می‌تواند مسافتی برابر با 550 کیلومتر را بپیماید. این خودرو دارای 4432 میلی‌متر طول، 1833 میلی‌متر عرض، 1560 میلی‌متر ارتفاع و 2700 میلی‌متر فاصله محوری است. هرچند با چنین ابعادی در ردیف خودروهای سایز متوسط قرار می‌گیرد، اما طراحان توانستند با خطوط روی بدنه آن را کوچک‌تر نشان دهند.

امکانات رفاهی و ایمنی Geely Geometry C

جیلی جئومتری C

این خودرو برقی در نسخه فول روانه بازار ایران خواهد شد و در این نسخه از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون دوربین 360 درجه، سقف پانوراما، اتوپارک، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، شش ایربگ ایمنی، سامانه کنترل پایداری (ESC)، ترمز پارک برقی و اتوهولد، دستگیره‌های مخفی شونده، فناوری LED چراغ‌ها، سقف شیشه‌ای با پرده برقی و تریم داخلی چرم بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*