توسعه مولدهای هوش مصنوعی توسط سامسونگ در سال ۲۰۲۴

تمرکز سامسونگ در سال ۲۰۲۴ روی توسعه مولدهای هوش مصنوعی است

ظاهرا سامسونگ تمرکز اصلی خودش در سال ۲۰۲۴ را روی توسعه هوش مصنوعی گذاشته است. این فناوری نقش مهمی در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ هم دارد.

مدیران رده بالای کمپانی سامسونگ در پیامی علاوه بر تبریک سال نو میلادی، برنامه‌های این شرکت برای سال ۲۰۲۴ را هم شرح داده‌اند و اولویت‌های استراتژیک سامسونگ برای سال جدید را نیز اعلام کرده‌اند. یکی از آن‌ها ادامه دادن حرکت به سمت «تکنولوژی‌های فوق پیشرفته» برای حفظ رقابت با دیگر کمپانی‌ها است. این شرکت همچنین می‌خواهد با «تسلط فناوری و قابلیت‌های سازگار با تغییرات در آینده» رقابت پایدار خودش را تقویت کند.

مدیران سامسونگ برای بخش‌های موبایل، لوازم خانگی و نرم افزار این شرکت، به اجرای استراتژی «مشتری مداری» را با تمرکز بر عملکرد و کیفیت تأکید کرده‌اند. آنها همچنین از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده چیپ‌ها برای بهبود و گسترش فاصله فناوری با رقبای خود در بازار استفاده خواهند کرد.

توسعه مولدهای هوش مصنوعی توسط سامسونگ در سال ۲۰۲۴

علاوه بر این، آنها خواستار اقدامات پیشگیرانه برای رسیدگی به تغییرات آینده در چشم انداز فناوری، مانند هوش مصنوعی، شیوه‌های سازگار با محیط زیست، و «نوآوری در سبک زندگی»، به هر معنایی هستند. جالب اینجاست که آنها خواستار استفاده از هوش مصنوعی مولد در فرآیندهای کاری خود نیز هستند.

توسعه مولدهای هوش مصنوعی، بخش مهمی از استراتژی سامسونگ در سال ۲۰۲۴

در متن این پیام آمده است:

ما باید با استفاده از هوش مصنوعی مولد در کار، شیوه کار و تجربه دستگاه خود را متحول کنیم. با حرکت از واکنش سبز منفعل گذشته، باید یک تغییر اساسی در تفکراتمان ایجاد کنیم و محصولات سبز آینده را کشف کنیم.

بی‌شک گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ هم نمایان‌گر بخشی از استراتژی‌های سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ هستند. ما بی‌صبرانه منتظر رونمایی از این محصولات در اواخر دی ماه هستیم تا تمام شایعاتی که در مورد قابلیت‌های هوش مصنوعی روی گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ سامسونگ شنیده‌ایم را از نزدیک ملاقات کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*