حمایت همراه اول

همراه اول از طرح‌های فناورانه در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات حمایت می‌کند

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول طی فراخوانی اعلام کرد از طرح‌های فناورانه در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات حمایت می‌کند.

مرکز تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول فراخوان حمایت از طرح‌های فناورانه در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی‌، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری را منتشر کرد. این طرح حمایتی با رویکرد حمایت از پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و فناوران فعال در حوزه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات برگزار شده است.

حمایت همراه اول از طرح‌های فناورانه 

مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری طی همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات و با همراهی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول قصد دارند در دی ماه 1402 طرح‌های فناورانه در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات را جذب کرده و از آنها حمایت کنند.

از محورهای اصلی این فراخوان می‌توان به فناوری‌های نوظهور در ارتباطات نسل ۵ و ۶ (لایه‌های هسته، انتقال و دسترسی)، اینترنت اشیا، اتصال‌پذیری و هوشمندسازی، ارتباطات، توسعه راهکارهای هوشمند در تلکام، فناوری‌های ماهواره‌ای، امنیت سایبری و مخابرات نوری و کوانتومی اشاره کرد. علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس https://noafarintech.ir می‌توانند اطلاعات بیشتری را در این رابطه کسب کرده و تا 2 بهمن نیز فرایند ثبت نام را انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*