پارمیس

پارمیس تولیدکننده نرم افزارهای مالی و حسابداری در ایران

حسابداری و اداره مالی از بخش‌های اصلی هر کسب و کار است که امروزه با استفاده از نرم افزارهای حسابداری به سادگی می‌توان از خطاهای این بخش‌ها اجتناب کرد.

نرم افزارهای حسابداری مانند نرم افزار حسابداری فروشگاهی و نرم افزار انبار (https://www.parmisit.com/products/parmis-star-erp-solution/inventory/) می‌توانند به سازمان‌ها کمک کنند با سرعت بیشتری توسعه و رشد یابند. در ادامه به معرفی بیشتر این نرم افزارها خواهیم پرداخت.

مزایای نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

نرم افزار حسابداری فروشگاهی (https://www.parmisit.com/products/acconting-software/shop_version/) پارمیس می‌تواند در تمام فروشگاه‌های کوچک تا بزرگ و حتی خرده‌فروشی و عمده‌فروشی‌ها به مدیران در تسهیل و تسریع فرآیندهای کاری کمک کند.

با استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس مدیریت انبارهای فروشگاه بسیار دقیق‌تر و ساده‌تر انجام می‌شود و مدیران می‌توانند در خصوص تامین کالاهای مورد نیاز برنامه‌ریزی کنند یا از موجودی کالاهای فاسدشدنی مطلع شوند.

از مزایای نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس می‌توان به سرعت بالا در صدور و ارائه فاکتورهای فروشگاهی اشاره کرد که این قابلیت از طریق پشتیبانی نرم افزار از دستگاه‌های کدینگ و بارکدخوان فروشگاه حاصل می‌شود.

تهیه گزارشات انبار، اشخاص و فروش در کسب و کارهای فروشگاهی اهمیت بالایی دارد. این نرم افزار حسابداری فروشگاهی می‌تواند تمام گزارشات پیشرفته فروشگاه را بدون خطا یا تاخیر تهیه کرده و در اختیار مدیران قرار دهد.

پارمیس

از مزیت‌های به‌کارگیری نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس می‌توان به امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی یکپارچه اشاره کرد. با این قابلیت صاحبان کسب و کارهای فروشگاهی می‌توانند فروشگاه آنلاین یکپارچه خود را ایجاد کرده و از این طریق با افزایش مخاطبان و مشتریان، کسب و کار و بیزینس خود را توسعه دهند.

در نرم افزار حسابداری فروشگاهی امکان ایجاد دوره‌های تخفیف و پورسانت وجود دارد و از این طریق متناسب با نیاز خود می‌تواند برای افراد یا کالاها در بازه زمانی دلخواه خود تخفیف یا پورسانت لحاظ کنید.

از دیگر مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی می‌توان به ایجاد ارتباط قوی با مشتریان اشاره کرد که مورد از طریق ارتباط پیامکی و پیگیری ممکن می‌شود، با داشتن شبکه ارتباط قوی می‌توانید سطح رضایت مشتریان را افزایش دهید.

از قابلیت‌های از نرم افزار انبار پارمیس می‌توان به مرحله‌هایی از تعریف کالاها، رهگیری محصولات و کالاها و … اشاره کرد. همچنین تمام موارد گفته شده برای استفاده راحت شما به روشی آسان و داشتن دسترسی برای مدیریتی همه جانبه و تمام وقت بوده است.

کلام آخر

نرم افزارهای حسابداری می‌توانند در جهت تسریع و تسهیل فعالیت‌ها و فرآیندهای کاری نقش اساسی ایفا کنند. نرم افزارهای حسابداری مانند نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار حسابداری تولیدی امروزه از محبوب‌ترین ابزارهای مدیریت مالی و حسابداری در دسترس‌اند. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با امکانات و قابلیت‌های این نرم افزارها آشنا کنیم، امیدواریم مطالعه این موارد مفید واقع شود.

برای خرید و یا دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می‌توانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*