مانیتور هوشمند سامسونگ M80D

با مانیتور هوشمند سامسونگ، بدون نیاز به هیچ دستگاهی بازی کنید و فیلم ببینید

مانیتور هوشمند سامسونگ M80D با تلفیقی از کیفیت صفحه بالای 4K و امکاناتی مثل سیستم عامل تایزن و دسترسی آنلاین به بازی‌های ایکس باکس رونمایی شد.

سامسونگ دست پر به نمایشگاه CES 2024 لاس وگاس قدم گذاشته است. این شرکت در کنار مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های خود، چندین مانیتور جدید را هم رونمایی کرده است. یکی از جذاب‌ترین آن‌ها، مانیتور هوشمند سامسونگ M80D است که نسخه ارتقا یافته مدل M8 از سال گذشته بوده و امکانات بی‌شماری را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. در ادامه با امکانات و قابلیت‌های نمایشگر جدید سامسونگ بیشتر آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

مانیتورهای هوشمند MyView ال جی با سیستم‌عامل webOS رونمایی شدند

امکانات و قیمت مانیتور هوشمند ۳۲ اینچی و 4K سامسونگ

مانیتور هوشمند سامسونگ M80D

Samsung M80D یک نمایشگر ۳۲ اینچی 4K (معادل ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی) با پنل LCD است. این مانیتور نیز مثل اکثر نمایشگرهای سال ۲۰۲۴ سامسونگ، از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند. یک جفت اسپیکر روی این دیوایس می‌توانند شما را از خرید اسپیکرهای جداگانه راحت کنند. علاوه بر این می‌توانید از طریق وای فای، بلوتوث و پورت‌های USB-C با این نمایشگر هوشمند ارتباط برقرار کنید.

سامسونگ همانند تلویزیون‌های هوشمند خودش، از سیستم عامل انحصاری Tizen روی این مانیتور استفاده کرده که از تمام پلتفرم‌های محبوب پخش فیلم و سریال میزبانی می‌کند. اما یکی از جذاب‌ترین امکانات این نمایشگر، تجهیز به اپلیکیشن Gaming Hub است. این هاب مخصوص بازی، از سرویس‌های گیمینگ ابری مثل Xbox Game Pass و Nvidia GeForce Now پشتیبانی می‌کند. به‌لطف آن کاربران می‌توانند بدون نیاز به کنسول‌های بازی و فقط با اتصال به اینترنت، هزاران بازی را روی مانیتور خود اجرا کنند.

بخش Gaming Hub مانیتور هوشمند سامسونگ M80D

Samsung Gaming Hub

اما علاوه بر سرگرمی، مانیتور سامسونگ می‌تواند برای انجام امور اداری و کارهای حرفه‌ای نیز امکاناتی مثل Microsoft 365 و Samsung DeX را در اختیار کاربران بگذارد تا بدون نیاز به اتصال دستگاهی بتوانید از خدمات ابری استفاده کنید. این نمایشگر با دیگر محصولات اکوسیستم سامسونگ از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ تاپ‌ها و ایربادهای بی‌سیم گلکسی نیز به‌طور یکپارچه کار می‌کند.

مانیتور هوشمند سامسونگ M80D

سامسونگ می‌گوید M80D با امکاناتی که دارد می‌تواند حتی جایگزین کامپیوترهای شخصی شما نیز شود. اگر از اینترنت پرسرعتی استفاده می‌کنید و دغدغه اینترنت را ندارید، این مانیتور گزینه بسیار خوبی برای انجام بسیاری از امور فرعی کاربران در کنار استفاده با کامپیوترهای شخصی است. قیمت مانیتور هوشمند سامسونگ M80D هم در حدود نسل قبلی خودش یعنی بازه قیمتی ۷۰۰ تا ۷۵۰ دلاری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*