قیمت نهایی بهمن رسپکت 2

قیمت نهایی خودرو بهمن رسپکت 2 اعلام شد

قیمت نهایی بهمن رسپکت 2 اعلام شد. بهمن موتور Respect 2 را در قالب طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت بهمن موتور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی که موعد تحویل آنها اردیبهشت 1403 تعیین شده بود، در قالب طرح تبدیل اختیاری می‌توانند فرایند درخواست تغییر خودرو از فیدلتیی پرایم به رسپکت 2 را انجام دهند. طی این اطلاعیه، قیمت نهایی خودرو بهمن رسپکت 2 نیز اعلام شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات تبدیل تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به رسپکت 2 آشنا می‌شویم.

قیمت نهایی خودرو بهمن رسپکت 2

قیمت نهایی بهمن رسپکت 2

مشتیان در این طرح می‌توانند رسکپت تیپ 2 را به‌جای فیدلیتی پرایم تیپ 1 و 2 با قیمت نهایی 1 میلیارد و 84 میلیون تومان خریداری کنند. این خودرو در رنگ‌های سفید و مشکی با تریم مشکی در مدل 1402 و موعد تحویل هفته دوم بهمن 1402 به مشتریان عرضه خواهد شد. همچنین در این طرح تبدیل، مابه‌التفاوت قابل پرداخت به مشتریان نیز ظرف مدت 7 روز پس از ثبت درخواست به حساب مشتریان واریز خواهد شد.

گفتنی است مشتریان برای استفاده از این طرح تبدیل اختیاری می‌توانند از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 19 دی تا ساعت 24 روز یکشنبه 24 دی 1402 به سامانه فروش شرکت بهمن موتور به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کرده و فرایند واریز وجه را انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*