ربات بامزه سامسونگ Ballie

این ربات بامزه سامسونگ حرف می‌زند و به هوش مصنوعی و پروژکتور مجهز است + ویدیو

ربات هوشمند بامزه سامسونگ که نامش Ballie است، در تمام کارها کنار شما و حیوانات خانگی‌تان است و یک ویدیو پروژکتور سیار را به‌همراه دارد.

ربات Ballie سامسونگ دوباره برگشته و حالا این بار یک پروژکتور را هم با خودش آورده است. سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 از نسخه ارتقا پیدا کرده ربات بامزه بالی رونمایی کرد و حالا یک قابلیت منحصر به‌فرد را به آن اضافه کرده است: این ربات می‌تواند ویدیوها را روی زمین، دیوار، میز یا هر سطح صاف داخل خانه شما به‌‌تصویر بکشد.

ربات بامزه سامسونگ Ballie

سامسونگ در یک ویدیوی جذاب، Ballie (که سامسونگ باز هم آن را در یک رنگ شاداب زرد به‌نمایش گذاشته) را در حالی به‌نمایش می‌گذارد که در حال سرویس‌دهی به اعضای خانه است. به‌طور مثال ویدیویی از آواز پرندگان را برای سگ خانه روی زمین پخش می‌کند و یک تماس ویدیویی و تمرینات ورزشی را هم برای اعضای خانه روی دیوار پخش می‌کند.

ویدیویی از عملکرد ربات Ballie سامسونگ

سامسونگ همچنین در خبری جداگانه اعلام کرده است که Ballie می‌تواند پروژکتور را به طور خودکار با توجه به فاصله آن از دیوار و شرایط نوری شما تنظیم کند و این «اولین پروژکتور جهان است که به طور خودکار قابلیت تشخیص وضعیت بدنی و زاویه صورت افراد را دارد و زاویه پخش بهینه را برای شما تنظیم می‌کند». به‌طور مثال وقتی تشخیص می‌دهد که هنگام حرکات ورزشی فرد دراز کشیده است، پخش باقی تمرینات را از دیوار به سقف انتقال می‌دهد تا از دید آن خارج نشود.

در ویدیو ربات بامزه سامسونگ همچنین به‌عنوان یک دستیار هوشمند خانه عمل کرده و نورها را روشن می‌کند، غذای سگ را برایش داخل بشقاب می‌ریزد و به شخصی پیام می‌دهد تا به او بگوید که دارد چه کاری انجام می‌دهد. (سامسونگ می‌گوید که Ballie می‌تواند همچنین تهویه مطبوع، نور، ماشین لباسشویی و سایر گجت‌های هوشمند خانگی شما را هم کنترل کند.

ربات بامزه سامسونگ Ballie

این ربات همچنین مثل یک حیوان خانگی در سراسر خانه به‌دنبال شما خواهد آمد و هنگام ورودتان به خانه، از شما استقبال می‌کند. در پایان ویدیو هم Ballie یک صحنه کیهانی زیبا را روی سقف بالای تخت‌خواب به‌تصویر کشیده تا خوابی پر از آرامش را به‌همراه آن تجربه کنید.

ربات خانگی و جذاب غول کره‌ای برای نخستین بار در نمایشگاه CES 2020 به‌معرض نمایش عموم درآمد. امسال سامسونگ نسخه ارتقا یافته آن با امکاناتی بیشتر و هوشمندانه‌تر را رونمایی کرده است. اینطور به‌نظر می‌رسد که دیگر بالی آماده عرضه به بازار شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*