خودروی محبوب بانوان در سال ۲۰۲۳

۶ خودروی محبوب بانوان در سال ۲۰۲۳

با برگزاری و اعلام نتایج سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی WWCOTY، برندگان خودروی محبوب بانوان در سال ۲۰۲۳ مشخص شدند.

این سیزدهمین رویداد بین‌المللی تحت عنوان WWCOTY بود که از سال ۲۰۰۹ تا به امروز برای معرفی خودروهای شاخص و محبوب بانوان برگزار می‌شود. این رویداد که به ابتکار سندی مایر، روزنامه‌نگار نیوزیلندی برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ آغاز شده بود، امسال نیز با تیمی متشکل از ۶۳ خبرنگار زن حوزه اتومبیل از ۴۵ کشور در سرتاسر جهان برگزار گردید. انتخاب برندگان بر اساس طیف وسیعی از معیارها از جمله: ایمنی، رانندگی راحت، فناوری، طراحی، کارایی و تاثیر آلایندگی خودرو بر محیط زیست انجام گرفته است.

برندگان عنوان خودروی محبوب بانوان در سال ۲۰۲۳

خودروهای محبوب بانوان در سال ۲۰۲۳

با اعلام رای داوران و بررسی دقیق کارشناسی تحت آزمایش‌های مختلف رانندگی، تجزیه و تحلیل دقیق برترین خودروها به شرح ذیل اعلام شد:

بهترین خودروی شهری

کیا نیرو (KIA Niro)

خودروهای محبوب بانوان در سال ۲۰۲۳

این خودرو که با مجموعه‌ای از پیشرانه‌های اقتصادی توسط کیا عرضه شده با بسیاری از امکانات فنی و ظاهری کیا اسپورتیج (Sportage) برابر است. کیا نیرو خودرویی خانوادگی کوچک با طیف وسیعی از پیشرانه‌های سازگار با محیط زیست PHEV، HEV، BEV عرضه شده و دارای ویژگی‌هایی چون جادار بودن، ایمنی بالا و رانندگی آسان با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های هیوندای است.

بهترین خودرو SUV خانوادگی

جیپ اونجر (JEEP Avenger)

خودروهای محبوب بانوان در سال ۲۰۲۳

اولین خودروی تمام الکتریکی دیفرانسیل جلوی جیپ که به‌عنوان یکی از بهترین خودروهای طراحی شده توسط این کمپانی شناخته می‌شود و قادر است تا با یک بار شارژ کامل ۴۰۰ کیلومتر پیمایش مسیر انجام دهد. جیپ اونجر از نظر توانایی‌های آفرودی با DNA جیپ همخوانی کامل دارد.

بهترین خودرو سایز بزرگ

سیتروئن C5 X 

خودروهای محبوب بانوان در سال ۲۰۲۳

یک خودرو با طراحی خیره‌کننده و الهام گرفته شده از خودروهای DS و CX سیتروئن در سال‌های ۱۹۷۰ میلادی که با یک ترکیب برنده در دو مدل پلاگین هیبریدی و بنزینی وارد بازار شده و به‌عنوان خودروی سایز بزرگ شهری، برنده بهترین خودروی سال بانوان شده است.

بهترین خودرو SUV بزرگ

نیسان ایکس تریل (X-Trail)

خودروهای محبوب بانوان در سال ۲۰۲۳

یک خودروی فول سایز ۷ نفره با فضای داخلی زیاد. این خودرو با فناوری E-Power نیسان ارائه می‌شود و یکی از بهترین خودروهای این خودروساز ژاپنی شناخته شده است. مدل انتخاب شده از این خودرو به‌عنوان برنده در این بخش نسخه هیبرید آن بوده است.

بهترین خودرو پرفورمنس بالا

آئودی RS3

خودروهای محبوب بانوان در سال ۲۰۲۳

یکی از بهترین خودروهای آئودی که تمام فناوری‌های مسابقاتی آئودی در آن توسعه یافته است و برای کسانی که به دنبال یک هاچ‌بک جسور، زیبا و قدرتمند هستند انتخابی ارزشمند تلقی می‌شود. این خودرو با یک پیشرانه ۵ سیلندر توربو شارژ و سیستم چهار چرخ محرک کواترو (Quattro) آئودی عرضه شده است.

بهترین خودرو چهار چرخ متحرک (4×4)

فورد رنجر (Ranger)

خودروهای محبوب بانوان در سال ۲۰۲۳

یک پیکاپ قابل اعتماد، شیک و کاریزماتیک از کمپانی خودروسازی فورد که به‌راحتی از همه موانع عبور می‌کند. فورد تمام اقدامات لازم را انجام داده تا مطمئن شود پیکاپ محبوبش همچنان قدرت‌نمایی می‌کند و توانسته عملکرد خوبی در مقابل برادر بزرگ‌تر خود فورد رپتور ارائه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*