جزئیات جدید دوربین جذاب آنر مجیک ۶

جزئیات جدیدی دوربین جذاب آنر مجیک ۶ یک روز پیش از رونمایی رسمی

یک قدم مانده تا رونمایی از گوشی‌های خانواده Honor Magic 6، اطلاعات جذابی از سیستم دوربین آنر مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو فاش شده است.

آنر فردا از گوشی‌های خانواده Honor Magic 6 در چین رونمایی می‌کند. اما حالا یک روز مانده به این رویداد، یک افشاگر مطرح چینی که به‌نام Digital Chat Station شناخته می‌شود، اطلاعات جدیدی از دوربین جذاب دو گوشی آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶ پرو را فاش کرده است.

دوربین های آنر مجیک ۶ را بیشتر بشناسید

جزئیات جدید دوربین جذاب آنر مجیک ۶

در آخرین اطلاعات فاش شده، DCS درباره مشخصات دوربین گوشی‌های پرچمداری که روی عکاسی متمرکز هستند‌، صحبت کرده است. این دو، گوشی‌های Magic 6 و Magic 6 Pro خواهند بود که آنر حساب ویژه‌ای روی آن‌ها باز کرده است. این گزارش نشان می‌دهد که مدل استاندارد دارای دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۵٠ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ٣٢ مگاپیکسل با پشتیبانی از زوم اپتیکال ٢.۵ برابری است.

در سمتی دیگر، مدل پرو از دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی با سنسور دوربین ١/١.٣ اینچی، لنز فوق‌عریض ۵٠ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو پریسکوپی ١٨٠ مگاپیکسلی (اندازه سنسور ١/١.۴٩ اینچی) با زوم اپتیکال ٢.۵ برابری بهره می‌برد. با این حال، این افشاگر هیچ اشاره‌ای به مشخصات دوربین Honor Magic 6 RSR نکرده است. مدلی که نسخه ویژه طراحی شده با همکاری استودیو طراحی Porsche است.

بر اساس گزارشات، Magic 6 RSR ممکن است اولین گوشی هوشمند جهان با سنسور دوربین اصلی یک اینچی OmniVision OV50K باشد. یک لنز فوق پهن و یک دوربین تله فوتو نیز احتمالا آن را همراهی خواهند کرد؛ اما جزئیاتی از آن‌ها هنوز در دسترس نیستند.

جزئیات جدید دوربین جذاب آنر مجیک ۶

دو گوشی آنر مجیک ۶ و ۶ پرو به‌جز دوربین شگفت‌انگیز، از مشخصات فنی بالارده‌ای هم بهره می‌برند. مدل اصلی به یک باتری با ظرفیت ۵,۴٠٠ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۶ وات خواهد بود. از طرف دیگر، دو مدل مجبک ۶ پرو و ۶ SRS دارای باتری بزرگ‌تر ۵,۶٠٠ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی فست شارژ سیمی ٨٨ وات و فست شارژ بی‌سیم ۶۶ وات خواهند بود. لازم به‌ذکر است که هر سه گوشی از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 کوالکام قدرت می‌گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*