شاهین GL

قیمت و مشخصات رسمی شاهین GL سایپا اعلام شد

قیمت و مشخصات رسمی شاهین GL سایپا اعلام شد. در ادامه با مشخصات و جزئیات قیمت‌گذاری شاهین جی ال یا همان شاهین بدون سانروف آشنا می‌شویم.

گروه خودروسازی سایپا مدتی قبل تیپ جدیدی به نام GL را برای خودرو شاهین در نظر گرفت که نسبت به تیپ G فقط فاقد سانروف است و در سایر بخش‌ها کاملا به نسخه قبلی خود شباهت دارد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری و مشخصات شاهین سقف فلزی یا بدون سانروف آشنا می‌شویم.

قیمت شاهین GL در دی 1402

گروه خودروسازی سایپا برای شاهین GL بدون سقف مجهز به ترمز ESC قیمت 409 میلیون و 5 هزار تومان را ویژه دی ماه در نظر گرفت. همچنین قیمت شاهین G با ترمز ESC نیز 435 میلیون و 119 هزار تومان است.

شاهین GL

گفتنی است سدان شاهین در نسخه‌های G و GL به یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر 8 سوپاپ توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 110 اسب بخار و گشتاور 178 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این خودرو ظرف مدت 13.2 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود.

شاهین GL

سایپا شاهین دارای 4446 میلی‌متر طول، 1771 میلی‌متر عرض، 1490 میلی‌متر ارتفاع و 2560 میلی‌متر فاصله محوری است. همچنین وزن این خودرو به 1260 کیلوگرم، حجم صندوق آن به 420 لیتر و حجم باک سوخت آن نیز به 47 لیتر می‌رسد.

سدان شاهین از امکانات متعددی چون آینه‌های جانبی تاشونده برقی، روکش صندلی چرمی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، ورود و استارت بدون کلید، نشانگر تعویض دنده، دی‌لایت و اتولایت، نویگیشن و دوربین عقب، نمایشگر لمسی 7 اینچی، سنسور پارک عقب، مه‌شکن‌های عقب و جلو، کلیدهای کنترل روی فرمان، 2 ایربگ ایمنی و فرمان برقی بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*