پیکاپ کیتون L7 Plus

پیکاپ کیتون L7 Plus ، یک وانت چینی دیگر در ایران + عکس و مشخصات

پیکاپ کیتون L7 Plus در قالب یک وانت چینی چهار چرخ محرک روانه بازار ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Keyton L7 Plus آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است که شرکت سانیار موتور مدتی قبل طرح عرضه پیکاپ چینی کیتون L7 Plus به بازار ایران را در دستور کار خود قرار داده است و در همین راستا نیز اخیرا مدل‌های اولیه آن برای انجام تست‌های فنی وارد ایران شدند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات فنی و سطح امکانات پیکاپ چینی Keyton L7 Plus آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی پیکاپ کیتون L7 Plus

پیکاپ کیتون L7 Plus

کیتون L7 پلاس از یک پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی میستوبیشی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز به تمام چرخ‌های این پیکاپ چینی منتقل می‌شود. این پیکاپ چینی دارای 5431 میلی‌متر طول بوده و از چرخ‌های 265/65R۱۷ بهره می‌برد.

امکانات رفاهی و ایمنی کیتون L7 پلاس

پیکاپ کیتون L7 Plus

این پیکاپ چینی به امکانات متعددی چون دو ایربگ ایمنی، فرمان برقی، قفل دیفرانسیل، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم ترمز کمکی (EBA)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم توزیع‌کننده نیروی ترمز (EBD) و سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، نمایشگر 8.5 اینچی، بلوتوث و جی پی اس بهره می‌برد.