شیائومی e-paper book

کتابخوان جدید شیائومی e-paper book با مشخصات و قیمت جذاب معرفی شد

کتابخوان الکترونیکی جدید شیائومی که با نام e-paper book عرضه شده، دارای یک صفحه نمایش باکیفیت 7 اینچی و دوام شارژ مثال‌زدنی است.

شاید این روزها نام کتابخوان های الکترونیکی در اخبار فناوری کمرنگ شده باشد؛ اما این دستگاه‌ها همچنان طرفداران خاص خود را دارند و شیائومی هم حالا از یک مدل جدید با قیمت رقابتی رونمایی کرده است. برگ برنده Xiaomi e-paper book را باید صفحه نمایش 7 اینچی HD آن با تراکم پیکسلی 300ppi بدانیم که با یک CPU چهار هسته‌ای همراهی می‌شود.

این گجت، 2 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی دارد و با سیستم عامل اندروید 11 کار می‌کند. همچنین برای سهولت استفاده، خیلی از اپ‌های کاربردی و سازگار به‌صورت پیش‌فرض روی این دستگاه نصب شده‌اند.

کتابخوان الکترونیکی جدید شیائومی

یکی دیگر از نقاط قوت این کتاب خوان الکترونیکی، داشتن یک باتری 1200 میلی‌آمپر ساعتی است. با اضافه شدن باتری 1950 میلی‌آمپر ساعتی کیس شارژ مگنتی، زمان آماده‌ به‌کار دستگاه به 7 هفته می‌رسد. در حالت استفاده نرمال البته شارژدهی آن 40 است.

از امکانات ارتباطی e-paper book باید به وای فای دو بانده (2.4GHz/5GHz)، بلوتوث 5.2 و یک درگاه USB اشاره کنیم.

کتابخوان الکترونیکی جدید شیائومی

طراحی ارگونومیکی هم دارد؛ طوری که فرورفتگی قاب عقب با نحوه‌ی قرارگیری انگشت‌ها هماهنگ است و فقط 166 گرم وزن دارد تا مانع از خستگی دست هنگام استفاده طولانی‌مدت شود.

قیمت پایه کتابخوان جدید شیائومی e-paper book در چین، 1399 یوان است که با 197 دلار برابری می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*