ارسال پیامک ناشناس

افزایش امنیت و حریم شخصی با ارسال پیامک ناشناس

این روزها استفاده از اس ام اس به‌عنوان یکی از راه‌های ارتباطی میان مردم، بسیار مرسوم و رایج است. افراد برای صحبت با یکدیگر، ارسال اطلاعات و مقاصد دیگر برای یکدیگر پیامک ارسال می‌کنند. در کنار پیام‌های شخصی که با شماره موبایل خودمان برای افراد ارسال می‌کنیم، پیام‌هایی نیز وجود دارند که با شماره‌های ناشناس برای ما ارسال می‌شوند.

این پیامک‌ها از سرشماره‌هایی خاص برای شما ارسال می‌شوند و از خطوط شخصی افراد نیست. اگر می‌خواهید با این نوع ارسال آشنا شوید، همراه ما باشید.

پیامک ناشناس چیست؟

حتما برای شما هم پیش آمده که از شماره‌های ناشناس که برای یک شخص خاص نیست پیامک دریافت کرده‌اید. شاید برایتان سوال شده باشد که این پیامک‌ها چگونه با شماره ناشناس برای شما ارسال می‌شوند و فرستنده آن‌ها کیست. این اس ام اس ها از طریق پنل پیامکی ارسال می‌شوند و کسب‌وکارها، سازمان‌های دولتی و خصوصی می‌توانند برای ارتباط با مخاطبان و مشتری‌های خود از آن استفاده کنند.

برای ارسال پیامک بدون افتادن شماره موبایل فقط کافی است یک پنل اس ام اس خریداری کنید و به کمک سرشماره اپراتورهایی مانند 1000، 2000، 3000 و… که پنل در اختیار شما قرار می‌دهد، پیامک‌های ناشناس خود را ارسال کنید. با این کار مشتری‌ها به شماره شخصی شما دسترسی نخواهند داشت.

به چند روش می‌توان پیامک ناشناس ارسال کرد؟

برای ارسال پیامک‌هایی که با خط شخصی ارسال نمی‌شوند راه‌های مختلفی وجود دارد.

ارسال اس ام اس ناشناس از طریق وبسایت‌های مختلف

برخی از سایت‌ها امکان ارسال پیامک بدون شماره را برای شما فراهم می‌کنند. سایت‌هایی مانند Afreesms، SendAnonymousSMS و Seasms چنین قابلیتی دارند. به کمک این سایت‌ها می‌توان متن پیامک مورد نظر را نوشت و برای شماره موبایل‌های مختلف ارسال کرد. البته ما صحت و درستی این سایت‌ها را تضمین نمی‌کنیم و صرفا به‌عنوان یکی از روش‌های ارسال پیامک ناشناس که در جهان از آن استفاده می‌شود از این سایت‌ها یاد کردیم.

ارسال پیامک ناشناس از موبایل شخصی

شاید ارسال اس ام اس تبلیغاتی با موبایل شخصی یکی از روش‌هایی باشد که شما هم به آن فکر می‌کنید. برای این کار باید هم گوشی فرستنده و هم گیرنده قابلیتی به نام Email gateway را داشته باشند. بعد از انجام تنظیمات این برنامه، هنگامی که برای افراد پیامک ارسال کنید، به‌جای شماره موبایل آدرس ایمیل شما نمایش داده می‌شود. البته باید در نظر داشته باشید که ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با موبایل محدودیت دارد و ممکن است مخابرات خط شما را برای همیشه مسدود کند.

 ارسال پیامک ناشناس

ارسال اس ام اس از طریق پنل پیامکی

بهترین و امن‌ترین راه برای ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و خدماتی به‌صورت ناشناس، استفاده از پنل پیامکی است. بدین ترتیب هم در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود و هم نگران مسدود شدن خط خود نخواهید بود. در ضمن هزینه این نوع ارسال به مراتب پایین‌تر از ارسال با خطوط شخصی است. در ادامه بیشتر درباره این قابلیت صحبت می‌کنیم.

مزایای ارسال پیامک ناشناس از طریق پنل پیامکی چیست؟

شاید بپرسید دقیقا مزایای این نوع ارسال چیست و چرا بهتر است افراد و سازمان‌ها به صورت ناشناس و با خط اختصاصی خود پیامک ناشناس ارسال کنند. بیایید دلایل آن را با هم بررسی کنیم.

فاش نشدن اطلاعات شخصی و امنیت بیشتر

اگر قرار باشد با شماره موبایل خودتان برای مشتری‌ها و مخاطبان خود پیامک ارسال کنید، ممکن است افرادی سودجو مزاحم شما شوند. آن‌ها ممکن است وقت و بی‌وقت با شما تماس بگیریند یا اس ام اس های نامناسب برای شما ارسال کنند. این اتفاقات امنیت خط شما را تهدید می‌کند و اطلاعات هویتی شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار و یا کارمند آن، فاش خواهد شد. برای جلوگیری از این کار بهتر است پنل پیامکی تهیه کنید و بعد از خرید یک خط اختصاصی مربوط به خود، به راحتی برای مشتریان خود پیامک ناشناس ارسال کنید.

برای مثال تصور کنید شما صاحب یک سالن آرایشی هستید و می‌خواهید برای مشتری‌های خود تبلیغات ارسال کنید. اگر با خط شخصی خود این کار را انجام دهید، افراد زیادی مزاحم شما خواهند شد. حتی ممکن است با سیو کردن شماره شما، به سایر اکانت‌های شخصی شما دسترسی پیدا کنند و پا را از یک ارتباط کاری فراتر بگذارند. پس کافی است یک پنل بخرید و با امینت کامل، ارسال‌های خود را شروع کنید.

سرعت ارسال بالای پیامک‌ها

اگر بخواهید با خط شخصی خود برای مشتری‌ها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، پیامک‌های شما در صف انتظار مخابرات قرار می‌گیرند و معلوم نیست ارسال‌های شما در چه زمانی انجام شود. اما پنل پیامکی در عرض چند ثانیه تمامی پیامک‌های انبوه شما را به دست مخاطب می‌رساند.

هزینه ارسال پایین

ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق خط شخصی هزینه بسیار زیادتری برای شما به‌همراه دارد. به همین دلیل بسیار مقرون به صرفه‌تر است که با خرید پنل اس ام اس و خط خدماتی ارسال‌های خود را انجام دهید. این کار به هزینه‌های کسب‌وکار شما نیز کمک می‌کند.

جلوگیری از مسدود شدن سیمکارت شخصی

شما برای ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و خدماتی، نمی‌توانید از سیمکارت شخصی خود استفاده کنید. زیرا بعد از ارسال پیاپی به چند شماره موبایل، مخابرات خط شما را مسدود خواهد کرد. سیمکارت‌های شخصی فقط برای استفاده شخصی افراد ساخته شده‌اند و مقاصد بازاریابی با آن‌ها محقق نمی‌شود. پس بهتر است برای جلوگیری از مسدود شدن خط خود، از خطوط خدماتی و شماره ناشناس استفاده کنید.

سخن آخر

اگر می‌خواهید با کمک شماره‌های ناشناس برای مخاطبان خود پیامک بفرستید، از پنل پیامکی استفاده کنید. این یک روش امن و سریع برای ارتباط‌گیری موثر با مخاطبان است. فراموش نکنید برای پیامک‌های انبوه از سیم‌کارت شخصی استفاده نکنید که علاوه‌بر هزینه، امکان مسدود شدن خط شما وجود دارد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*