قیمت فیدلیتی پرستیژ سرانجام مشخص شد

قیمت فیدلیتی پرستیژ سرانجام مشخص شد. بهمن موتور قیمت شاسی بلند چینی Fidelity Prestige را ویژه دی 1402 اعلام کرد.

شرکت بهمن موتور قیمت نهایی فیدلیتی پرستیژ را طی ارسال دعوتنامه تسویه حساب به مشتریانی که برای خرید این خودرو ثبت نام کرده بودند، اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری نسخه پرستیژ شاسی بلند Fidelity آشنا می‌شویم.

قیمت فیدلیتی پرستیژ در دی 1402

شرکت بهمن موتور با ارسال دعوتنامه تسویه حساب به مشتریان، قیمت نسخه پرستیژ فیدلیتی را 1 میلیارد و 546 میلیون و 400 هزار تومان در نظر گرفت.

مشخصات فنی

قیمت فیدلیتی پرستیژ

گفتنی است فیدلیتی پرستیژ به‌جای موتور 1.5 لیتری توربو قبلی، اکنون از پیشرانه 1.6 لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ اکنون از چراغ‌های جلو باریک‌تر و جلوپنچره بزرگ با نوارهای افقی کرومی بهره می‌برد که ترکیب آنها باعث ایجادی نمای جدیدی در این شاسی بلند مونتاژی شده است. همچنین طراحان در نمای عقب نیز طرح چراغ‌ها را تغییر دادند. ضمن این‌که خروجی‌های اگزوز دوگانه با طرح دایره‌ای‌شکل در دو طرف سپر عقب به‌چشم می‌خورند.

طول بدنه فیدلیتی پرستیژ به 4749 میلی‌متر رسیده که نشان می‌دهد نسب به مدل قبلی خود حدود 3 سانتی‌متر کشیده‌تر شده است. البته همانند مدل قبلی عرض آن 1.9 متر، ارتفاع آن 1.72 متر و فاصله محوری آن 2.72 متر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*