گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس

تماشا کنید: طراحی کامل گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس در یک ویدیو لو رفت

ویدیویی از هندزآن گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس – +Realme 12 Pro منتشر شده که طراحی کامل پشت و جلو، نمایشگر و رابط کاربری آن را به‌نمایش می‌گذارد.

پیشتر جزئیات گسترده‌ای از گوشی‌های خانواده ریلمی ۱۲ فاش شده است که عمده آن‌ها به بخش جذاب دوربین آن اشاره داشتند. براساس اطلاعات رسمی، این گوشی احتمالا تا چند هفته دیگر رونمایی خواهد شد. اما حالا ویدیویی منتشر شده که گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس، عضو ارشد این خانواده را در دستان یک فرد به‌نمایش می‌گذارد.

این ویدیوی بی‌صدا حاوی نکات جالب توجهی در مورد طراحی و امکانات گوشی ریلمی است. به‌طور مثال قاب پشتی چرمی گوشی را تأیید می‌کند، چینش دوربین‌های آن را به‌نمایش می‌گذارد و طراحی کلی و حتی رابط کاربری آن را هم نشان شما خواهد داد.

از گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس چه می‌دانیم؟

گوشی آتی realme به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و حسگر اثر انگشت داخلی مجهز است. در قلب تپنده آن شاهد حضور چیپست اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ کوالکام هستیم که ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

افشای مشخصات ریلمی ۱۲ پرو و پرو پلاس؛ یک دوربین شگفت‌انگیز ۲۰۰ مگاپیکسلی پریسکوپی

از آنجا که با یک گوشی میان‌رده طرف هستیم، حضور یک دوریین تله فوتو پریسکوپی روی آن می‌تواند شگفت‌انگیز باشد. سازنده نه تنها چنین سنسوری را که معمولا روی گوشی‌های پرچمدار استفاده می‌شود، در یک گوشی میان‌رده استفاده کرده، بلکه دیگر سنسورهای آن هم مشابه دوربین‌های گوشی پرچمدار ریلمی GT 5 Pro هستند. این شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890، یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی پریسکوپی OmniVision OV64B و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض می‌شود. دوربین سلفی آن هم درون حفره‌ای روی نمایشگر نهفته است که رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

ما می‌دانیم که یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب چرمی این گوشی نهفته است، ولی نمی‌دانیم با چه سرعتی شارژ می‌شود. اما قطعا شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصد آن زیر یک ساعت خواهد بود. فریم دور این قاب پلاستیکی است که باعث شده گوشی ضخامت ۸.۷۵ میلی‌متری و وزن زیر ۲۰۰ گرمی (۱۹۶ گرم) داشته باشد. در نهایت باید به سیستم عامل اندروید ۱۴ و پوسته سفارشی Realme UI 5.0 در بخش نرم افزاری آن اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*