لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا

لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا در همراه من شروع شد

اپراتور همراه اول لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا را با شعار «توپ تو زمین شماست» و با جوایز ویژه در اپلیکیشن همراه من آغاز کرد.

اپراتور همراه اول که به‌عنوان حامی ورزش ایران شناخته می‌شود، همزمان با شروع هجدهمین دوره از جلم ملت‌های آسیا که به میزبانی کشور قطر برگزار می‌شود، لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا را در اپلیکیشن همراه من خود آغاز کرد.

برگزاری لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا 

لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا همراه اول ویژه جام ملت‌های آسیا 2023 همزمان با اعزام تیم ملی فوتبال ایران که یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیایی به‌شمار می‌رود و تاکنون توانسته سه دوره عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را کسب کند، با شعار «توپ تو زمین شماست» آغاز به کار کرده و تا تاریخ 27 بهمن 1402 برگزار خواهد شد. در این طرح برای مشارکت‌کنندگان طبق پیش‌بینی و امتیازی که کسب می‌کنند، جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است.

مشارکت‌کنندگان می‌توانند از طریق «پیش بینی نتیجه مسابقات»، «پیش بینی قهرمان مسابقات»، «آشنایی با کسب و کارهای دیجیتال همراه اول» و «استفاده از خدمات اپراتوری» امتیاز خود را در این طرح افزایش دهند. ضمن این‌که در بخش پیش‌بینی مسابقات نیز امتیازات به چند بخش پیش‌بینی هر مسابقه بدون در نظر گرفتن نتیجه، پیش بینی صحیح برد، مساوی یا باخت و پیش بینی نتیجه دقیق مسابقه‌ها تقسیم خواهد شد.

آن دسته از علاقه‌مندانی که قصد دارند در لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا همراه اول همراه اول شرکت کنند و از طریق پیش‌بینی بازی‌ها میزان امتیازات خود را افزایش دهند، تا روز 21 بهمن 1402 همزمان با روز فینال مسابقات فرصت دارند تا اپلیکیشن همراه من را دانلود و نصب کرده و در بخش طرح‌های تشویقی با انتخاب گزینه جام ملت‌های آسیا، پیش‌بینی‌های خود را ثبت کنند. همچنین از این بخش امکان مشاهده رتبه کلی شرکت‌کنندگان تا پایان رقابت‌ها نیز وجود دارد.

ضمن این‌که مشارکت‌کنندگان این طرح از طریق آشنایی با کسب و کارهای دیجیتال همراه اول شامل (اوانو، فلای تودی، آی بیمه، نماوا، اکالا، آکادمی همراه، انرجیم، هومسا، فیدیبو، ستاره یک و شاپ همراه اول) و استفاده از خدمات اپراتوری مانند تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی یا خرید بسته‌های ویژه در اپلیکیشن همراه من نیز می‌توانند امتیازات خود را افزایش دهند.

برگزاری مسابقات در اینستاگرام همراه اول

علاوه بر لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا در اپلیکیشن همراه من، صفحه رسمی همراه اول در اینستاگرام نیز مسابقات روزانه‌ای را برای هواداران تیم ملی ایران و علاقه‌مندان به فوتبال با جوایز ویژه روزانه در نظر گرفته است که برای اطلاع از جزئیات آن باید پیج همراه اول در اینستاگرام را دنبال کنید.

جوایز لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا 

همراه اول برای لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا اپلیکشن همراه من سه سطح از جوایز را در نظر گرفته است. در سطح اول 23 قرعه کشی روزانه طی روزهایی که مسابقه برگزار می‌شود تا زمان برگزاری فینال مسابقات انجام می‌شود و جوایز این طرح هر روز شامل یک دستگاه پلی استیشن 5، یک اوانو کارت نقدی 20 میلیون تومانی و 5 ساعت هوشمند خواهد بود.

در سطح دوم نیز جوایزی برای برترین نفرات حاضر در رنکینگ کلی شرکت‌کنندگان در اپلیکیشن همراه من در نظر گرفته شده که یک سیمکارت دائمی با کد یک همراه اول برای نفر اول، یک سیمکارت دائمی کد دو همراه اول برای نفر دوم و یک سیمکارت دائمی کد سه همراه اول برای نفر سوم لیدربورد نهایی در نظر گرفته شده است.

سومین سطح جوایز نیز برای قرعه کشی نهایی است که به تمام افرادی که حداقل یک بازی را پیش بینی کرده باشند یا با یک کسب و کار دیجیتال آشنا شده باشند، اختصاص دارد. جوایز این سطح شامل 20 گوشی سامسونگ Z FOLD 5 و 20 هدیه 150 میلیون تومانی هدیه دنیای دیجیتال در همراه اول (هدیه شامل اعتبار از پلتفرم های دیجیتال اوانو، فلای تودی، آی بیمه، آکادمی همراه، اِنرجیم، اکالا، هومسا، فیدیبو، ستاره یک و نماوا) خواهد بود.

علاوه بر این، همراه اول برای قدردانی از شرکت‌کنندگان در لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا 2023 قصد دارد هدیه 120 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای خود را به شرکت‌کنندگان اختصاص دهد. مراسم قرعه کشی جوایز سطح سوم لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا نیز همزمان با میلاد حضرت قائم (عج) در اسفند 1402 برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است همراه اول امکانی را فراهم کرده تا تماشاگران حضوری جام ملت های آسیا در قطر نیز بتوانند در این پویش شرکت کنند؛ در این طرح ایرانیانی که در قطر حضور پیدا می‌کنند، با خرید بسته‌های ویژه رومینگ اینترنت ویژه جام ملت‌های آسیا می‌توانند وارد اپلیکیشن همراه من شوند و در لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا شرکت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*