دومین هکاتون همراه اول

دومین هکاتون همراه اول برگزار می‌شود

دومین هکاتون همراه اول توسط مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

آزمایشگاه Open 5G/IOT مرکز تحقیق و توسعه همراه اول دومین هکاتون IoT خود را با عنوان «چالش طراحی و پیاده سازی راهکار مدیریت هوشمند پارکینگ با فناوری NB-IoT» و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می‌کند. از اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به آشنایی شرکت‌کنندگان با فناوری ارتباطی NB-IoT و قابلیت‌های بهینه‌سازی مصرف توان این ماژول‌ها و همچنین کار با پلتفرم بومی اینترنت اشیاء همراه اول برای توسعه یک راهکار مدیریت هوشمند پارکینگ اشاره کرد.

برگزاری دومین هکاتون همراه اول

از سایر اهداف برگزاری این دوره نیز می‌توان به توسعه آموزش و فرهنگ‌سازی در زیست‌بوم نوآوری صنعت ICT کشور، ایجاد محیط رقابتی برای شناسایی افراد و تیم‌های مستعد در حوزه فناوری اینترنت اشیاء و شبکه‌سازی و جذب کاربران علاقه‌مند و نخبه در زیست‌بوم فناوری اینترنت اشیاء اشاره کرد. همچنین در این دوره به تیم اول هکتون جایزه نقدی 500 میلیون ریال، به تیم دوم جایزه 400 میلیون ریال و به تیم سوم نیز جایزه 300 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس https://mci.ir/web/rd می‌توانند در خصوص شرکت در این هکتون اطلاعات بیشتری را کسب کرده و تا تاریخ 10 بهمن 1402 فرایند ثبت نام را انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*