روان‌تر شدن سری گلکسی اس ۲۴ به‌لطف One UI 6.1

سری گلکسی اس ۲۴ به‌لطف One UI 6.1 روان‌ترین گوشی‌های سامسونگ خواهند بود

خانواده گلکسی اس ۲۴ با بهره‌مندی از نرم افزار جدید One UI 6.1 که از هوش مصنوعی قدرت می‌گیرد، روان‌ترین گوشی‌های سامسونگ خواهند بود

در حالی که اطلاعات زیادی از گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ به بیرون درز کرده، غول کره‌ای فردا شب رسما از آن‌ها رونمایی خواهد کرد. ما اکنون از سخت افزار به‌کار رفته در زیر قاب این گوشی‌ها مطلع هستیم و بسیاری از امکانات منحصربه‌فرد آن‌ها نیز طی هفته‌ای اخیر فاش شده است. امروز گزارش جدیدی منتشر شده که عملکرد نرم افزار One UI روی این محصولات را توصیف می‌کند.

گلکسی اس ٢۴ با One UI 6.1 از آی او اس سریع‌تر می‌شود

گلکسی اس ٢۴، اس ٢۴ پلاس و اس ٢۴ اولترا نخستین گوشی‌هایی هستند که به‌صورت پیش‌فرض با وان یو آی ۶.١ عرضه می‌شوند. اگر شایعه‌ای که شنیده‌ایم درست باشد، ابن نرم افزار جدید از خانواده S24 می‌تواند سریع‌ترین گوشی‌های سامسونگ را بسازد. یک افشاگر که در شبکه اجتماعی X با نام Ice Universe شناخته می‌شود، ویدیوی کوتاهی را منتشر کرده که نشان می‌دهد نرخ فریم انیمیشن‌ها با وان یو آی ۶.۱ بهبود پیدا کرده است.

سامسونگ می‌گوید افکت محو پس زمینه را با هدف بهبود کارایی دستگاه‌ها از رابط کاربری وان یو آی حذف کرده است. علاوه بر این، انیمیشن بزرگنمایی را در صفحه بهبود بخشیده و آن را به‌صورت غیرخطی درآورده است. همه این تغییرات باعث می‌شوند که One UI 6.1 نسبت به iOS اپل روان‌تر به‌نظر برسد.

وقتی برنامه‌ها را می‌بندید، انیمیشنی که پنجره برنامه را به آیکون اصلی آن در هوم اسکرین گوشی برمی‌گرداند، ار کششی بیشتری را ایجاد می‌کند. وقتی برنامه‌ها را فورا در هوم اسکرین باز و بسته کنید، متوجه خواهید شد که رابط کاربری بسیار سریع و روان این کار را انجام می‌دهد. این کار بدون کوچک‌ترین کاهشی در نرخ فریم انجام می‌شود؛ چیزی که در گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ دیده می‌شد.

گرچه One UI 6.1 همراه گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ معرفی می‌شود، اما ویژگی‌ها و امکاناتش به دیگر گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ نیز اضافه خواهد شد. سامسونگ در حال حاضر مشغول آزمایش این بروزرسانی روی چندین مدل از گوشی‌هایش از جمله گلکسی S23 و S22 است و احتمالا نسخه نهایی آن تا پایان ژانویه یا اوایل فوریه آماده انتشار می‌شود.

قابلیت‌های هوش مصنوعی One UI 6.1

این بروزرسانی نرم افزاری همچنین چندین قابلیت منحصربه‌فرد قدرت گرفته از هوش مصنوعی را هم به‌همراه دارد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترجمه زنده همزمان با مکالمه صوتی یا متنی
  • مولد تصاویر پس زمینه مبتنی بر هوش مصنوعی
  • انیمیشن پس زمینه صفحه قفل
  • خلاصه‌سازی یادداشت‌های بلند در اپلیکیشن Samsung Notes
  • جستجوی بهتر در اپلیکیشن Samsung Internet
  • حذف اشیاء از تصاویر و ویدیوها
  • بهبود زبانی Samsung Keyboard
  • محافظت بهتر از باتری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*