لامبورگینی اوروس پرفورمانته، ماشین پلیس جدید دبی

لامبورگینی اوروس 660 اسب بخاری، ماشین پلیس جدید دبی شد! + عکس

ناوگان خودروهای پلیس دبی پر از سوپرکارها و شاسی بلندهای لوکس است؛ ماشین پلیس جدید این شهر هم چیزی جز لامبورگینی اوروس پرفورمانته نیست!

مدتی قبل ویدیویی از ناوگان پلیس ترکیه منتشر شد که انواع و اقسام خودروهای لوکس، از مرسدس بنز GLS و بنتلی کانتیننتال تا پورشه تایکان و فراری 458 را به نمایش می‌گذاشت؛ خودروهایی که از یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر ضبط شده بودند. با این حال، ماشین های پلیس این کشور در برابر ناوگان پلیس دبی که شهرتی جهانی دارد، خنده‌دار به نظر می‌رسند! جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که پلیس دبی اخیراً نسخه پرفورمانته سوپر اس یو وی لوکس و قدرتمند لامبورگینی اوروس را به ناوگان خود اضافه کرده است.

سوپر اس یو وی اوروس، ماشین پلیس لوکس جدید دبی

نمای جلو لامبورگینی اوروس پرفورمانته، ماشین پلیس جدید دبی

لامبورگینی اوروس پرفورمانته (Performante)، ماشین پلیس جدید دبی با اتکا به یک موتور 4 لیتری V8 توئین توربو توانایی تولید قدرت 657 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتن متر را دارد. این نسخه عملکردمحور از سوپر اس یو وی ایتالیایی‌ها حتی در شتاب‌گیری هم بهتر از نسخه استاندارد عمل می‌کند و بنا بر تخمین‌های صورت گرفته، فقط به 3.3 ثانیه زمان نیاز دارد برای این‌که از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد؛ شتابی فوق‌العاده سریع که تا چندین سال قبل از سدان‌های اسپرت هم به سختی انتظار می‌رفت، چه برسد به شاسی بلندی مثل اوروس!

نمای عقب لامبورگینی اوروس پرفورمانته، ماشین پلیس جدید دبی

همان‌طور که انتظار می‌رود، اوروس مثل بقیه خودروهای پلیس دبی به رنگ سبز و سفید در آمده است. این خودرو همچنین یک نوار نور ال‌ای‌دی آبی‌رنگ 360 درجه زیر اسپویلر، منبع نور دیگری بالای داشبورد و آژیر دارد. صندوق تفنگ، دستگاه شوک برای کمک‌های اولیه، محفظه‌ای ویژه در صندوق عقب مختص به تجهیزات و نمایشگر پیام ویژگی‌های دیگر ماشین پلیس جدید دبی هستند.

نمای کناری لامبورگینی اوروس پرفورمانته، ماشین پلیس جدید دبی

البته واضح است که پلیس دبی با معرفی چنین خودروهایی به‌عنوان اعضای ناوگان خود، بیشتر هدف از تبلیغات دارد و در عمل سوپرکارها و اس یو وی‌های لوکس نقشی در فعالیت‌های پلیس این شهر بازی نمی‌کنند. پلیس دبی پس از اضافه کردن سوپرکار بوگاتی ویرون به ناوگان خود در سال 2017 به خبرگزاری سی‌ان‌ان اعلام کرد هدف از به کار گیری این خودروها شکستن مرز بین پلیس و عموم مردم است. آن‌ها همچنین با چنین اقدامی جلوه هرچه لوکس‌تری از شهر خود به نمایش می‌گذارند که در جذب توریست به‌شدت موثر است.

نمای جلو لامبورگینی Urus پرفورمانته پلیس

پیش از این، لامبورگینی در سال 2022 نسخه استاندارد اوروس را به پلیس دبی تحویل داده بود. گذشته از اوروس که جدیدترین ماشین پلیس دبی شده، ناوگان پلیس این شهر نمونه‌هایی کمتر لوکس مثل لکسوس RC F، بی ام و i3 و تویوتا لندکروزر سری 300 را در بر می‌گیرد. جالب است بدانید مدتی قبل حتی زمزمه‌هایی مبنی بر خرید تسلا سایبرتراک توسط پلیس دبی به گوش می‌رسید. نهایتاً نظر شما کاربران گجت نیوز درباره ماشین پلیس جدید دبی چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*