ناوگان خودروهای لوکس پلیس ترکیه

تماشا کنید: ناوگان پلیس ترکیه با میلیون‌ها دلار خودرو لوکس ضبط شده از قاچاقچی بزرگ مواد مخدر!

پلیس ترکیه با ضبط اموال یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر، صاحب انواع خودروهای لوکس شده است. در ادامه شاهد ویدیو ماشین های جدید ناوگان پلیس ترکیه باشید.

اگر ناوگان پلیس دبی با خودروهایی مثل بوگاتی ویرون، لامبورگینی اونتادور و… شما را به وجد آورده است، ناوگان پلیس ترکیه هم که اخیراً انواع خودروهای اسپرت و لوکس به آن ملحق شده‌اند می‌تواند در برابر آن حرفی برای گفتن داشته باشد. البته اضافه شدن این ماشین های جدید لوکس به ناوگان پلیس ترکیه داستان جالبی هم پشت خود دارد. به‌طور دقیق‌تر، همه این سوپرکارها، سدان‌های لوکس و شاسی بلند‌های پر زرق و برقی که پلیس ترکیه در اختیار گرفته، متعلق به یک قاچاقی بزرگ است.

خودروهای جدید ضبط شده ناوگان پلیس ترکیه

علی یرلیکایا، وزیر کشور ترکیه اخیراً از طریق حساب رسمی خود در ایکس/توییتر سابق ویدیویی را به اشتراک گذاشت که اتومبیل های جدید اضافه شده به ناوگان پلیس این کشور را نشان می‌دهد. در این ویدیو می‌توان خودروهایی نامدار را دید که اکثر آن‌ها در دسته لوکس قرار می‌گیرند؛ از پورشه تایکان، مرسدس بنز کلاس CLA و بنتلی کانتیننتال جی‌تی تا فراری 458، رنجرور اسپرت و مرسدس بنز GLS. پلیس ترکیه مجموعاً 23 خودرو را توقیف کرده است که ارزش آن‌ها روی هم رفته به 100 میلیون لیر برابر با 3.5 میلیون دلار می‌رسد.

ناوگان خودروهای لوکس پلیس ترکیه

بنا به گزارش‌ها، همه این 23 خودرو از یک قاچاقچی مواد مخدر به نام هاکان آییک ضبط شده است که به‌همراه همدستانش چند وقت قبل در استانبول دستگیر شد. جالب است بدانید آییک سرکرده یک باند موتورسواری در استرالیا به حساب می‌آید و برآورد شده که ثروتی برابر با 1 میلیارد دلار داشته است. با این ثروت هنگفت، جای تعجبی ندارد که این ماشین های لوکس پر زرق و برق را از او ضبط کرده‌اند. در حالی پلیس ترکیه صاحب چند میلیون دلار خودرو لوکس شده است که اخیراً پیکاپ روسی یواز در ایران ماشین پلیس شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*