آپدیت 7 ساله سامسونگ از گلکسی اس 24

برگ برنده سامسونگ در برابر اپل: آپدیت 7 ساله!

سامسونگ در مراسم رونمایی از سری گلکسی S24، برگ برنده خود را در مقابل اپل و شیائومی رو کرد و در ادامه به سراغ آپدیت و پشتیبانی نرم افزاری 7 ساله سامسونگ از گوشی های گلکسی اس 24 می‌رویم.

مراسم رونمایی از خانواده گلکسی اس 24 سامسونگ در حالی برگزار شد که چشم تمام مخاطبان به قابلیت‌های جذاب هوش مصنوعی در سری گلکسی S24 دوخته شده بود؛ غافل از اینکه کره‌ای‌ها هنوز برگ برنده خود را رو نکرده بودند!

پشتیبانی نرم افزاری و آپدیت 7 ساله سامسونگ با گلکسی اس 24

گوگل در سال جاری با ارائه آپدیت 7 ساله، روی گوشی پرچمدار خود یعنی سری گوگل پیکسل 8، دهان تمام منتقدان را دوخت و جای شکایت باقی نگذاشت. حالا سامسونگ هم با پیروی از این طریق، قصد دارد تا مشتریان بیشتری را جذب کند. همانطور که در مراسم رونمایی از سری گلکسی اس 24 سامسونگ شاهد بودید، اعضای این خانواده از آپدیت 7 ساله بهره مند خواهند بود. سامسونگ با ارائه این آپشن، به صورت غیر محسوس رسما اعلام کرد که با خرید گوشی های گلکسی اس 24، اس24 پلاس و S24 اولترا سامسونگ، تا 7 سال نیازی به خرید گوشی جدید نخواهید داشت!

آپدیت 7 ساله سامسونگ از گلکسی S24

این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که آپدیت و پشتیبانی نرم افزاری گوشی های آیفون اپل در بهترین حالت، از 6 سال بیشتر نمی‌شود. این نکته را هم در نظر بگیرد که اخیرا فروش گوشی‌های سامسونگ برای اولین بار در تاریخ از اپل جلو زد که همین موضوع، یک رکورد جهانی را به کره‌ای‌ها هدیه داد. همچنین توجه داشته باشید که آپدیت 7 ساله سامسونگ شامل رابط کاربری پیشرفته آن‌ها یعنی

همچنین در مراسم رونمایی از گلکسی S24 سامسونگ که به رویداد Samsung Unpacked event 2024 معروف است، شاهد رونمایی از قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی سامسونگ بودیم که می‌توانند پیام‌های صوتی و متنی را به صورت بلادرنگ برای شما ترجمه کنند یا حتی لحن پیام‌های ارسالی شما را به کمک هوش مصنوعی تغییر دهند. همچنین قابلیت ترجمه آنلاین مکالمه‌های صوتی هم از مهم‌ترین و جذاب‌ترین موضوعات این مراسم به حساب می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*