خودرو تا شب عید

رشیدی کوچی: تا شب عید خودرو 30 درصد ارزان می‌شود

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اعلام کرد تا شب عید قیمت خودرو تا 30 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

نمایندگان مجلس طی روزهای اخیر بر این موضوع تاکید کردند که طی هفته‌های آینده قیمت خودرو در بازار روندی کاهشی پیدا خواهد کرد. در همین راستا به‌تازگی جلال رشیدی کوچی، نماینده فارس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد تا پایان سال شاهد کاهش 20 تا 30 درصدی قیمت خودروهای داخلی خواهیم بود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات کاهش قیمت خودرو تا شب عید آشنا خواهیم شد.

قیمت خودرو تا شب عید چگونه خواهد بود؟

این عضو عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پاسخ به این پرسش که چرا طبق پیش‌بینی قبلی قیمت خودرو در بازار روند کاهشی پیدا نکرد، گفت قیمت تیگو 8 پرومکس هشت ماه قبل در بازار آزاد حدود 4 میلیارد و 200 میلیون تومان بود که اکنون به 2 میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است. قیمت این محصول در کارخانه نیز 2 میلیارد و 200 میلیون تومان بود که اکنون به 1 میلیارد و 600 تا 1 میلیارد و 700 میلیارد تومان رسیده است.

رشیدی کوچی در ادامه بیان کرد اگر آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی و ابلاغ شود، قیمت خودرو در بازار آزاد تا پایان سال به میزان 20 تا 30 درصد کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین به‌گفته این نماینده مجلس، احتمالا این آیین‌نامه طی هفته جاری در هیئت دولت به تصویب خواهد رسید.