قیمت پیکاپ برقی کی ام سی T8

همزاد برقی کی ام سی T8 با 520 نیوتن متر گشتاور معرفی شد + عکس

نسخه برقی پیکاپ جک هانتر به زودی راهی خیابان‌های چین می‌شود که این وانت الکتریکی به نوعی همزاد کی ام سی T8 است و نسخه بنزینی آن با نام کی ام سی تی 9 راهی ایران خواهد شد.

پیکاپ جک تی 8، تجربه فروش متفاوتی را برای چینی‌ها رقم زد. همین تجربه باعث شد تا نسخه‌ اتوماتیک آن تحت نام جک تی 8 پرو اتوماتیک و مدل جدیدتر آن با نام جک هانتر T9 یا همان کی ام سی T9 هم راهی خط تولید چینی‌ها شود؛ اما مدل برقی چطور؟ در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز راجع به مشخصات فنی و قیمت احتمالی این پیکاپ که به همزاد برقی کی ام سی T8 معروف است صحبت خواهیم کرد.

فهرست عناوین:

مشخصات فنی جک هانتر EV؛ همزاد برقی کی ام سی T8

عکس پیکاپ برقی کی ام سی

نسخه نهایی از پیکاپ برقی جک با جلوپنجره جدید و بکپارچه

پیکاپ‌ های برقی چینی در نسخه اولیه، معمولا ظاهر معمولی و شبیه به نسخه بنزینی دارند. این نکته در پیکاپ کلوت برقی هم به شدت مشخص بود. پیکاپ برقی جک هانتر یا همان هانتر EV هم از این قاعده مستثنی نیست و اگر به سال گذشته بازگردیم و به نسخه اولیه آن نگاه کنیم، انگار که با کی ام سی T9 بنزینی طرف هستیم؛ اما اکنون، این پیکاپ برقی به تکامل رسیده و شکل نهایی خود را پیدا کرده است. در تصویر پایین به خوبی می‌توانید تفاوت نسخه اولیه پیکاپ برقی جک هانتر و مدل نهایی آن را ببینید.

وانت برقی با حالت رانندگی AWD

عکس پیکاپ برقی کی ام سی

نسخه اولیه از پیکاپ کی ام سی برقی با جلوپنجره قدیمی

دقیقا به مانند کی ام سی T8 و هانتر T9، نسخه برقی هم میزبان سیستم حرکت تمام چرخ محرک یا همان AWD است. در محور جلویی شاهد حضور یک موتور الکتریکی با توان 70 کیلو وات و 176 نیوتن متر گشتاور هستیم و محور عقبی هم موتور 160 کیلو واتی و 342 نیوتن متری دارد.

قیمت پیکاپ برقی کی ام سی T8

به صورت خلاصه می‌توان گفت که توان همزاد برقی پیکاپ کی ام سی T8 به 310 اسب بخار قدرت و 520 نیوتن متر گشتاور می‌رسد. پکیج باتری‌ های 88 کیلو وات ساعتی هم وظیفه تامین نیروی پیکاپ برقی جک هانتر را دارند و در هر بار شارژ شدن می‌توانند تا 500 کیلومتر مسیر را یک نفس طی کنند.

تجهیزات ایمنی، امکانات رفاهی و آپشن

مشخصات فنی پیکاپ برقی جک هانتر

نسخه نهایی از پیکاپ کی ام سی برقی با جلوپنجره جدید

در ادامه می‌توانید لیست کاملی از امکانات رفاهی، تجهیزات ایمنی و آپشن‌ های پیکاپ برقی کی ام سی را مشاهده کنید:

  • فرمان دی کات با غربیلک 2 پره و مولتی فانکشن
  • استارت کی لس
  • سانروف برقی
  • اتوهلد و ترمز پارک برقی
  • مولتی مدیا 10 اینچی با فرمت عمودی
  • کلاستر دیجیتال 7 اینچی
  • صندلی برقی راننده با تنظیم 6 نقطه‌ای
  • 4 ایربگ
  • کفی لاینر پلاستیکی
  • سنسور نور و باران
  • دی لایت
  • سیستم چراغ های ال ای دی
  • تودوزی طرح چرم
  • استارت ریموتی
  • قابلیت ورود بدون کلید به کابین

طراحی ظاهری و ابعاد

پیکاپ برقی کی ام سی T8

اندازه و ابعاد پیکاپ برقی جک که همزاد الکتریکی کی ام سی T8 هم محسوب می‌شود شامل 5620 میلی متر طول، 1965 میلی متر عرض و 1920 میلی متر ارتفاع می‌شود. همچنین به لطف رینگ‌های 18 اینچی جدید، ارتفاع کف خودرو از سطح زمین به 205 میلی متر می‌رسد.

قیمت پیکاپ برقی جک هانتر

نمای جلویی این محصول نسبت به مدل بنزینی، کامل تغییر کرده و اکنون به یک بلوغ نسبی رسیده است. قسمت جلوپنجره، اکنون از طراحی یکپارچه و اصطلاحا «سیل شده» بهره می‌برد و طراحی چراغ‌ها هم به صورت باریک و کشیده است. دی لایت‌ها و چراغ‌های مه شکن هم در دو قاب زیبا و به صورت مربعی طراحی شده‌اند. طراحی دو رنگ و استفاده از پلاستیک‌های مشکی هم نمای زیبایی را در این قسمت خلق کرده است.

مشخصات فنی پیکاپ برقی کی ام سی T8

در نمای کناری شاهد آینه‌ بغل‌های دو رنگ، دستگیره‌های کرومی و رینگ‌های 18 اینچی با طراحی آیرودینامیکی هستیم. نمای عقبی هم واقعا هیچ تفاوتی با نسخه‌های قبلی ندارد؛ چرا که تغییر طراحی در این قسمت، روی پارامترهای آیرودینامیکی هیچ تاثیری نمی‌گذارد.

طراحی کابین و داشبورد

پیکاپ برقی کی ام سی T8

کابین و داشبورد نسخه برقی پیکاپ کی ام سی T8 هم چه در نسخه اولیه و چه در نسخه نهایی، در کامل‌ترین حالت خود قرار داشت و دارد و به همین دلیل، طراحان در اتاق پیکاپ برقی جک هانتر هیچ تغییری را اعمال نکرده‌اند.

مشخصات فنی پیکاپ برقی جک هانتر

در این قسمت باز هم شاهد مولتی مدیا لمسی 10 اینچی و کلاستر دیجیتال 7 اینچی هستیم که به کمک آرایش و ارگونومی داشبورد، طرح درشت‌تری را پیدا کرده‌اند.

قیمت پیکاپ برقی جک هانتر

فرمان هم از طراحی دی کات و غربیلک 2 پره بهره می‌برد که در نوع خود، جزو مدرن‌ترین نوع از طراحی به حساب می‌آید. کنسول وسطی هم میزبان سلکتور دنده، اتوهلد و ترمز پارک برقی و کلیدهای تعویض حالت رانندگی است. همچنین دکمه‌های گرمکن شیشه‌ها را هم می‌توانید در این قسمت پیدا کنید و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک هم کمی جلوتر نصب شده است.

قیمت پیکاپ برقی کی ام سی و شانس واردات به ایران

مشخصات فنی پیکاپ برقی کی ام سی T8

نسخه اولیه از پیکاپ کی ام سی برقی با جلوپنجره قدیمی

شرکت جک احتمالا قیمت همزاد برقی پیکاپ کی ام سی T8 یا همان جک هانتر EV را زیر 20 هزار دلار اعلام کند. با توجه به این قیمت گذاری، می‌توانیم از همین الان، منتظر ورود نسخه برقی کی ام سی T8 به ایران باشیم؛ هرچند که به نظر می‌رسد سلیقه مردم ایران با پیکاپ های برقی چینی، زیاد جور نباشد. به هر حال در صورت واردات پیکاپ برقی کی ام سی به ایران، قیمت این محصول احتمالا نزدیک به 1 میلیارد و 400 میلیون تومان خواهد بود. این نکته را در نظر داشته باشید که در حال حاضر، قیمت کارخانه کی ام سی T8 کرمان موتور نزدیک به 1 میلیارد و 600 میلیون تومان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*