قیمت نیسان سانی

قیمت نیسان سانی اعلام شد؛ سدان اقتصادی که برای ایرانی ها گران تمام می‌شود

قیمت نیسان سانی 2023 به‌عنوان یک سدان اقتصادی در ایران اعلام شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری، مشخصات فنی و سطح امکانات Nissan Sunny آشنا خواهیم شد.

شرکت جهان نوین آریا که مدتی قبل خودرو واردات نیسان سانی را در دستور کار خود قرار داده بود، به‌تازگی قیمت نهایی این سدان اقتصادی را اعلام کرد که قیمت آن بر خلاف انتظار، اصلا اقتصادی نیست. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جزئیات قیمت‌گذاری این محصول را بررسی خواهیم کرد.

قیمت نیسان سانی در ایران 

قیمت نیسان سانی

پس از این‌که شرکت جهان نوین آریا مستندات لازم را به سازمان حمایت اعلام کرد، این سازمان قیمت نهایی سدان اقتصادی نیسان سانی را 1 میلیارد و 350 میلیون تومان در نظر گرفت. گفتنی است نیسان سانی جزو خودروهای بسیار اقتصادی محسوب می‌شود و در کشورهای هند و مصر به تولید می‌رسد.

مشخصات فنی نیسان Sunny

قیمت نیسان سانی

نیسان سانی از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 108 اسب بخار و گشتاور 134 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 4 سرعته AT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی نیسان سانی

این خودرو از امکاناتی چون سیستم صوتی با 2 بلندگو، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، مولتی‌مدیای 6 اینچی، ترمز کمکی، کنترل پایداری، کیسه هوای راننده و سرنشین به‌همراه فرمان کمکی برقی بهره می‌برد. همان‌طور که اشاره شد نیسان سانی وارداتی به ایران بسیار اقتصادی بوده و فاقد سنسور نور و سنسور پایش فشار تایر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*