ثبت نام خودروهای وارداتی بی ام و مینی برای جانبازان

شروع ثبت نام خودروهای بی ام و و مینی برای جانبازان در سامانه یکپارچه

ثبت نام خودروهای بی ام و و مینی برای جانبازان در سامانه یکپارچه آغاز شد. در ادامه شاهد جزئیات ثبت نام ماشین های BMW وارداتی ایثارگران باشید.

به‌تازگی خبر واردات 4 خودرو بی ام و برای جانبازان منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد. البته علاوه بر آن‌ها مینی کانتریمن و حتی تویوتا راو 4 هم در لیست وارداتی‌های جانبازان جا داشتند. حالا جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که پرشیا خودرو به‌عنوان واردکننده محصولات BMW و مینی، زیرمجموعه این خودروساز آلمانی، ثبت نام برای جانبازان در سامانه یکپارچه فروش را کلید زده است.

آغاز ارائه خودروهای وارداتی بی ام و و مینی برای جانبازان 

ثبت نام خودروهای وارداتی بی ام و مینی برای جانبازان

همان‌طور که پیش‌تر مشخص شده بود، مشمولین طرح واردات خودرو برای جانبازان در سه سطح دسته‌بندی می‌شوند. جانبازان 70 درصد، بقیه جانبازان 70 درصد با شرایط متفاوت و نهایتاً جانبازان 50 تا 69 درصد امکان سفارش ماشین وارداتی به ترتیب تا سقف ۳۵ هزار یورو (از جمله محصولات بی ام و)، 30 هزار یورو و 25 هزار یورو را دارند.

مشمولین سطح یک از 4 تا 5 بهمن، مشمولین سطح دو از 6 تا 7 بهمن و مشمولین سطح سه از 8 تا 10 بهمن می‌توانند اقدام به ثبت نام جهت دریافت خودرو وارداتی کنند. در ضمن، ویرایش ثبت نام و انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه به مدت 3 روز امکان‌پذیر خواهد بود.

در حال حاضر ایثارگران مشمول این طرح با مراجعه به سامانه یکپارچه خودروهای جانبازان به نشانی janbazan.saleauto.ir می‌توانند برای خودروهای بی ام و و مینی ثبت نام کنند. باید اشاره کرد که در این مرحله صرفاً ثبت نام و انتخاب خودرو صورت می‌گیرد و هنوز واردات محصولات قرار گرفته در سامانه قطعی نیست. در صورت واردات محصولات به داخل کشور، مراحل بعدی به ثبت نام‌کنندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.