شیائومی 15

شیائومی 15 ؛ از مشخصات لو رفته تا انتظارات کاربران

جدیدترین شایعات پیرامون سری گوشی های پرچمدار شیائومی 15 – Xiaomi 15 از یکی از مهم‌ترین مشخصات این خانواده را افشا می‌کنند.

در حالیکه کاربران برخی بازارهای جهان مثل کشورهای اروپایی بی‌صبرانه منتظر عرضه رسمی سری گوشی‌های Xiaomi 14 به بازار هستند، شایعات مربوط به نسل بعدی این گوشی از هم‌اکنون در حال پخش شدن هستند! به‌طور خاص، افشاگر شناخته‌شده بازار گوشی‌های اندرویدی، Digital Chat Station، مدتی پیش از تجهیز گوشی شیائومی 15 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 خبر داده بود!

شیائومی 15 به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد بود

گوشی Xiaomi 15

اخبار جدید پیرامون Xiaomi 15 برخی مشخصات احتمالی این گوشی پرچمدار را افشا کرده‌اند. بر اساس این اطلاعات و اخبار، پرچمدار بعدی شیائومی نیز همانند نسل‌های اخیر به قدرتمندترین تراشه‌های دنیای اندروید مجهز خواهد بود. Digital Chat Station خاطرنشان کرده که فرآیند تولید این سری گوشی‌های شیائومی از ماه سپتامبر 2024 آغاز خواهد شد. بر این اساس می‌توان انتظار داشت که این سری گوشی‌های پرچمدار در ماه‌های نوامبر و دسامبر 2024 به‌طور رسمی رونمایی شوند و از این حیث دنباله‌روی سری شیائومی 14 باشند.

در گجت نیوز بخوانید:

شیائومی ۱۴ اولترا و هرآنچه می‌دانیم؛ از مشخصات فنی تا تاریخ رونمایی و قیمت

البته زمان معرفی این سری گوشی‌های پرچمدار طبیعتا به تاریخ رونمایی از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 بستگی خواهد داشت. با این وجود در صورتی که اخبار موجود در خصوص این سری گوشی‌ها صحت داشته باشد، می‌توان پیش‌بینی کرد که زمان رونمایی گوشی‌های خانواده شیائومی 15 اندکی پس از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 باشد.

سایر مشخصات فنی Xiaomi 15

شیائومی 15

در حال حاضر البته اطلاعات موجود در خصوص سری گوشی‌های Xiaomi 15 بسیار محدود است؛ چرا که توسعه آن هنوز در مراحل مقدماتی قرار دارد. با این وجود حضور تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 در این گوشی‌ها یکی از مهم‌ترین انتظارات کاربران از این پرچمداران به شمار می‌رود. همچنین پیش‌بینی می‌شود اندازه صفحه نمایش مدل استاندارد شیائومی 15 همچنان 6.36 اینچ باقی بماند؛ اما مدل پرو از یک نمایشگر با خمیدگی کم و حاشیه‌های 0.6 میلیمتر بهره ببرد. این حاشیه‌های شیائومی 15 به‌طور قابل توجهی باریک‌تر از حاشیه‌های 0.9 میلیمتری شیائومی 14 پرو خواهند بود.

علاوه بر این، صفحه نمایش مدل پرو همچنین حداکثر روشنایی 1400 نیت را ارائه خواهد کرد و نرخ نوسازی را به‌صورت داینامیک بین 1 تا 120 هرتز تغییر خواهد داد. از این طریق مصرف انرژی این گوشی حدودا 15 تا 20 درصد کاهش خواهد یافت.

همچنین بخوانید:

شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو رکورد فروش را جابه‌جا کردند

علیرغم این که هنوز اطلاعات محدودی در خصوص سری Xiaomi 15 در اختیارمان قرار دارد، گزارش‌های اولیه از این گوشی حاکی از ظهور پرچمداری بسیار قدرتمند هستند. با این وجود باید منتظر درز اطلاعات بیشتر از این سری پرچمدار ماند تا جزئیات بیشتری در خصوص آن کشف کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*