زیردریایی لاکچری Migaloo M5

این زیردریایی لاکچری، اسباب بازی جدید پولدارهاست

زیردریایی لاکچری Migaloo M5 با طراحی و امکانات خاص، فوق‌العاده و البته قیمت گزافی که دارد همه را شگفت‌زده کرده است.

کشتی‌های لوکس و تفریحی به‌واسطه امکانات فراوان خود شبیه یک قصر متحرک روی آب، همیشه از جایگاه ویژه‌ای بین افراد مشهور و ثروتمند برخوردار بوده‌اند. اما اگر این کشتی‌های تفریحی مانند یک زیردریایی، توانایی رفتن به اعماق اقیانوس و دریاها را داشته باشد، قطعا جذابیت آن دوچندان خواهد شد. حال یک شرکت اتریشی اقدام به طراحی یک نسخه مفهومی از یک زیردریایی لوکس کرده است تا در آینده‌ای نزدیک شاهد این نوع زیردریایی‌های لاکچری باشیم.

زیردریایی لاکچری Migaloo M5

زیر دریایی لاکچری Migaloo M5

اکثر انسان‌ها در یک برهه از زندگی سخت، ناآرام و نامطمئن زندگی می‌کنند. اما این فقط برای آن دسته از افرادی است که ثروت یا آرامش ندارند. در نقطه مقابل، میلیاردرها در واقعیتی موازی زندگی می‌کنند که هیچ طوفانی، چه مجازی و چه در دنیای واقعی نمی‌تواند مانع لذت بردن آن‌ها از زندگی شود. اکنون زیردریایی لوکس میگالو M5 برای پولدارهای مشهور طراحی شده و طبق ادعای سازنده قادر است در برابر هر طوفانی مقاومت کند.

این زیردریایی دو منظوره با قیمت بسیار بالای ۲ میلیارد دلاری می‌تواند به‌عنوان یک قصر متحرک آبی یا راه‌حلی برای اجرای سناریوهای مختلف توسط میلیاردهای مطرح خریداری شود. با توجه به قیمت بسیار بالای این زیردریایی، تنها میلیاردرهای مشهور توانایی خرید میگالو M5 را خواهند داشت.

زیردریایی لوکس

نام این زیردریایی الهام گرفته شده از نهنگ گوژپشت سفید استرالیایی است که توسط استودیوی طراحی اتریشی، برای این زیردریایی انتخاب شده است. ضمنأ این ابر زیردریایی نمونه تکامل یافته از میگالو M7 مفهومی است. بنابراین برای میلیاردری که حاضر به پرداخت ۲ میلیارد دلار پول برای این زیردریایی است، میگالو بهترین امکانات را در اختیار می‌گذارد. این قایق بزرگ که توانایی تبدیل شدن به زیردریایی را نیز دارد، دارای دو زیردریایی مجزای Midget سفارشی است و دو عدد زیردریایی اکتشافی بدون سرنشین UUV و ROV را نیز حمل می‌کند. همچنین این وسیله نقلیه دارای یک هلیکوپتر، چندین هواپیمای بدون سرنشین، یک بالون تفریحی و چند خودرو مختلف برای مواقع سفر در خشکی است.

این یک رویای دیوانه‌وار است، اما کریستین گامپلد، بنیانگذار Migaloo به شانس واقعی شدن آن اعتقاد راسخی دارد. همچنین او معتقد است:

مشتریان مد نظر ما، میلیاردرهای مطرحی هستند که خواسته‌های فوق‌العاده‌ای برای انحصار، ایمنی، ماجراجویی یا تجربیات دارند. از آنجا که این پروژه کاملاً جدید است، چنین هدفی نیازمند منابع مالی غنی و صرف زمان زیادی برای طراحی و ساخت‌وساز است.

مشخصات زیردریایی Migaloo M5

زیردریایی لوکس

میگالو M5 که نسخه کوچک‌تر M7 شناخته می‌شود، دارای طول ۱۶۵ متر است. این زیردریایی با یک پیشرانه هیبرید (دیزل و AIP) ساخته شد که توانایی برد ۱۵ هزار کیلومتر و سپری کردن ۴ هفته در زیر آب را خواهد داشت. حداکثر سرعت میگلو M5 روی آب ۳۷ کیلومتر بر ساعت و در زیر آب ۲۲ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. همچنین این زیردریایی توانایی نفوذ تا عمق ۲۵۰ متری زیر دریا را خواهد داشت. قبل از نفوذ به زیر دریا، تمامی سطوح خارجی این زیردریایی به‌جز باند هلیکوپتر به‌طور کامل مسدود و پوشش داده می‌شود؛ از این رو هلیکوپتر باید قبل از نفوذ به آب به پرواز دربیاید.

Migaloo M5 برای اسکان حدود ۱۴ الی ۲۰ نفر مهمان و با طراحی انحصاری برای مالک عرضه خواهد شد. همچنین برای میگالو M5 حدود ۳۲ الی ۴۰ خدمه تدارک دیده شده تا تمام نیازهای مسافران را برآورده کنند و خدمات ضروری را ارائه دهند. قطعات به‌کار رفته در طراحی داخلی این زیردریایی با استفاده از سنگ مرمر گران‌بها، چوب سخت براق، نورپردازی برجسته و آثار هنری خاص با روکش طلا عرضه خواهد شد.

علاوه بر امکانات نام‌برده شده، این زیردریایی دارای ۵ عدد جت اسکی، مجموعه کامل تفریحات آبی شامل Racing Legend Flyboard و Zapata Racing Hoverboard، کایاک، تجهیزات غواصی، تجهیزات ویکسورفینگ، تجهیزات اسکی روی آب، تجهیزات حفاظتی، تجهیزات ماهیگیری، تجهیزات اکتشاف و کمپینگ خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*