جیپ اونجر بنزینی

جیپ اونجر بنزینی معرفی شد؛ یک شاسی بلند کوچک و کم توان از جیپ!

جیپ اونجر بنزینی در قالب یک شاسی بلند کوچک و کم توان معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه بنزینی Jeep Avenger آشنا می‌شویم.

در حالی که شرکت جیپ، شاسی بلند اونجر را فقط در نسخه برقی روانه بازار کرده بود، اما اکنون از نسخه بنزینی و هیبریدی آن نیز پرده برداشت که نسبت به نسخه برقی خود قیمت بسیار کمتری دارند. جیپ اونجر برقی در بریتانیا با قیمت 34 هزار و 800 پوند به فروش می‌رسید؛ اما اکنون قیمت پایه نسخه بنزینی آن 25 هزار و 640 پوند خواهد بود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات نسخه بنزینی و هیبریدی Jeep Avenger آشنا خواهیم شد.

مشخصات جیپ اونجر بنزینی

جیپ اونجر بنزینی

جیپ اونجر بنزینی به یک موتور 1.2 لیتری 3 سیلندر مجهز شده است که می‌تواند قدرتی برابر با 100 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز فقط توسط گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو به‌شکل ترکیبی به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 4.6 لیتر سوخت مصرف خواهد کرد. ضمن این‌که نسخه هیبریدی این خودرو نیز با قیمت پایه 25 هزار و 300 پوند قابل سفارش است که مصرف سوخت کمتری را به‌همراه دارد.

جیپ اونجر بنزینی

نسخه هیبریدی این خودرو به همان موتور 1.2 لیتری بنزینی در کنار یک پیشرانه برقی 28 اسب بخاری مجهز شده است. البته قدرت و گشتاور نسخه هیبریدی با نسخه بنزینی برابر بوده و فقط در نسخه هیبریدی شاهد انتقال قدرت به چرخ‌های جلو هستیم. ضمن این‌که نسخه هیبریدی به‌ازای هر 100 کیلومتر به‌شکل ترکیبی حدود 4.1 لیتر بنزین مصرف خواهد کرد. جیپ اونجر هیبریدی از سیستم احیای انرژی ترمزها نیز بهره می‌برد و قادر است مسیرهای کوتاه را به‌شکل تمام برقی با سرعت کمتر از 30 کیلومتر بر ساعت بپیماید.

جیپ اونجر بنزینی

جیپ اونجر هیبریدی ظرف مدت 10.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. مشتریان می‌توانند جیپ اونجر بنزینی را در دو تیپ پایه Longitude و تیپ Altitude خریداری کنند که قیمت پایه تیپ دوم 25 هزار و 335 پوند است و دلیل این افزایش قیمت هم به‌وجود امکانات بیشتری چون کنترل تهویه اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، رینگ‌های 17 اینچی و نمایشگر اطلاعات و سرگرمی 10.25 اینچی مربوط می‌شود.

Jeep Avenger

مشتریان، نسخه هیبریدی اونجر را نیز می‌توانند در تیپ پایه با قیمت 25 هزار و 300 پوند، در تیپ Altitude با قیمت 27 هزار پوند و در تیپ Summit با قیمت 29 هزار و 200 پوند خریداری کنند. تیپ Summit به‌عنوان تیپ پرچمدار این خودرو از امکانات متعددی چون سیستم خودران سطح 2، شارژر بی‌سیم موبایل، سنسورهای پارک 360 درجه، دنده عقب 180 درجه، چراغ‌های تمام LED جلو و عقب به‌همراه رینگ‌های 18 اینچی بهره می‌برد که دو تیپ دیگر فاقد این امکانات هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*