سایپا در اتو اکسپو تهران 1402

سایپا در نمایشگاه خودرو اتو اکسپو تهران 1402 شرکت نمی‌کند

نمایشگاه خودرو اتو اکسپو تهران 1402 از 9 بهمن ماه آغاز خواهد شد، اما شرکت سایپا به‌عنوان غایب بزرگ در این رویداد حضور نخواهد داشت.

رویداد برجسته اتو اکسپو تهران که به‌عنوان بزرگترین نمایشگاه خودرو در ایران نیز شناخته می‌شود، از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ بهمن در مکان شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد. بر اساس آخرین اخبار خودرو، قرار است تا اکثر شرکت‌های خودرویی ایران در این رویداد حضور داشته باشند و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

سایپا، غایب بزرگ در رویداد اتو اکسپو تهران 1402

اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲

بر اساس آخرین اخبار به‌دست آمده از لیست شرکت کنندگان، کمپانی سایپا به‌عنوان دومین خودروساز بزرگ ایران در این رویداد حضور نخواهد داشت. در سوی دیگر اما بزرگترین شرکت خودروسازی ایران یعنی ایران خودرو به‌همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود، دست پر در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. هنوز علت عدم حضور کمپانی سایپا در این رویداد مشخص نیست و باید دید در این دو روز مانده به بازگشایی نمایشگاه برای عموم، سایپا علت غیبت خود را اعلام خواهد کرد یا خیر.

از دیگر غایبان بزرگ رویداد اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ می‌توان به صنایع خودروسازی ایلیا و گروه آرین (آرین پارس موتور و آرین دیزل) اشاره کرد.

کانون ایران نوین به‌عنوان برگزارکننده پنجمین دوره نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲ خواهد بود و قرار است این رویداد از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شود. روز ۹ بهمن ماه به خبرنگاران اختصاص دارد و بازدید عمومی از این نمایشگاه در تاریخ ذکر شده از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ عصر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*