تبلیغ جدید اپل برای محافظ صفحه نمایش آیفون 15

تبلیغ جدید آیفون، محافظ صفحه نمایش گلکسی اس 24 اولترا را به چالش می‌کشد + ویدیو

تبلیغ جدید اپل برای محافظ صفحه نمایش آیفون 15 – iPhone 15 نشان می‌دهد که گلکسی اس 24 اولترا با محافظ گوریلا گلس آرمور خود اصلاً بی‌رقیب نیست.

سامسونگ بیش از یک هفته قبل از سری گلکسی S24 شامل نسخه پرچمدار گلکسی S24 اولترا با محافظ صفحه نمایش «گوریلا گلس آرمور» (Gorilla Glass Armor) ساخته شرکت «کورنینگ» (Corning) پرده برداشت. با این محافظ جدید، گوشی‌های جدید سری گلکسی S هم مقاومت بیشتری در برابر ضربه و خراش دارند و هم بیشتر از قبل انعکاس نور روی صفحه را کاهش می‌دهند. بنا به آخرین اخبار تکنولوژی، شعبه استرالیا اپل حالا ویدیویی تبلیغاتی در یوتیوب منتشر کرده است که با نمایش محافظ «سرامیک شیلد» (Ceramic Shield) آیفون 15، سامسونگ را به رقابت دعوت می‌کند.

تبلیغ جدید اپل برای محافظ صفحه نمایش آیفون 15

به ادعای اپل، سرامیک شیلد از محافظ‌های همه گوشی‌ها استحکام بیشتری دارد و می‌تواند سقوط از ارتفاع بیشتر از 1.8 متر را به راحتی پشت سر بگذارد. این تبلیغ نشان می‌دهد که چطور یک دوچرخه‌سوار به‌همراه گوشی آیفون 15 خود روی زمین می‌افتد، اما گوشی علی‌رغم چندین بار برخورد با سطح زمین کوچک‌ترین آسیبی نمی‌بیند. سرامیک شیلد که با ذرات نانوکریستالی سرامیک ساخته شده، اولین بار در آیفون 12 به کار گرفته شد و از آن زمان برای همه نسخه‌های عرضه شده از آیفون استفاده شده است؛ البته به‌جز آیفون SE 3 که با نام SE 2022 هم شناخته می‌شود.

در طرف دیگر، در این مدت به محافظ گوریلا گلس آرمور گلکسی اس 24 توجه زیادی شده است. آرمور نسخه‌ای جدید از محافظ نمایشگر گوریلا گلس شرکت کورنینگ است که می‌تواند انعکاس نور را تا 75 درصد کاهش بدهد. همچنین آزمایش‌های انجام شده توسط کورنینگ نشان می‌دهند که این محافظ جدید در مقابل خراش 4 برابر مقاوم‌تر از شیشه‌های آلومینوسیلیکات است. ویدیو عملکرد محافظ صفحه نمایش گلکسی S24 اولترا حتی دید بهتری نسبت به استحکام این محافظ به شما ارائه می‌دهد؛ یکی از نکاتی که در این ویدیو به چشم خورد، دیرتر خراش برداشتن پرچمدار سامسونگ نسبت به بقیه گوشی‌ها است.

در نهایت، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره محافظ نمایشگر آیفون 15 و گلکسی S24 چیست؟