گوشی های شیائومی ۱۵

گوشی های شیائومی ۱۵ با یک پردازنده توانمند در راه‌اند

گزارش جدیدی در چین منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی های شیائومی ۱۵ – Xiaomi 15، با یک پردازنده بسیار توانمند از برند کوالکام عرضه خواهند شد.

هنوز چند ماه تا عرضه گوشی های شیائومی ۱۵ باقی‌مانده است، اما از همین حالا شاهد درز اطلاعاتی از آن هستیم. یکی از جدیدترین این گزارش‌ها به مشخصات فنی سری Xiaomi 15 اشاره دارد که شاید برای علاقه‌مندان این کمپانی جذاب باشد.

یک پردازنده قدرتمند و نمایشگر جذاب

اطلاعاتی که از پرچمدار آتی چینی‌ها به‌بیرون درز کرده خبر از تجهیز این گوشی‌ها به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام داده است. پیشتر نیز گزارشی از سوی یک افشاگر مطرح با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده بود که به دیگر تجهیزات این گوشی‌ها اشاره داشت. بر اساس آن افشاگری، نسخه معمولی شیائومی ۱۵ به یک نمایشگر ۶.۳۶ اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. ظاهرا این نمایشگر رزولوشن 1.5K خواهد داشت.

پرچمداران آینده شیائومی از ماه سپتامبر وارد چرخه تولید انبوه می‌شوند و در نهایت اکتبر به بازار چین راه پیدا می‌کنند. درست مثل سری شیائومی ۱۴ که اکتبر ۲۰۲۳ راهی بازار چین شدند. بنابراین می‌توانیم انتظار جدول زمانی عرضه مشابهی را برای نسل بعدی پرچمداران شیائومی نیز داشته باشیم. البته همه این‌ها فقط حدس و گمان است. پس شاید کمی هم اغراق‌آمیز باشد. منتظر خبرهای بیشتری باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*