حواله خودروهای وارداتی جانبازان

بازار داغ خرید و فروش حواله خودروهای وارداتی جانبازان؛ به نام جانباز، به کام مرفه بی درد!

هنوز مدت زمان زیادی از تصویب طرح واردات خودرو جانبازان نگذشته، بازار خرید و فروش حواله خودروهای وارداتی جانبازان راه افتاده است.

طرح واردات خودرو برای جانبازان چند روزی است که نقل محافل خبری مختلف شده است. ابلاغیه‌ای که پس از مجوز واردات محدود خودرو طرفدار یا مخالفان زیادی پیدا کرده بود. حال در جدیدترین خبر به‌دست آمده توسط سایت گجت نیوز، دلالان پیش از تحویل این خودروها توسط جانبازان دست به کار شده‌اند و با خرید و فروش حواله خودروهای وارداتی جانبازان در حال پر کردن جیب خود و ضرر به مردم کشور هستند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز در بررسی این خبر جنجالی همراه ما باشید.

خرید و فروش حواله خودروهای وارداتی جانبازان توسط دلالان

چندی پیش با اعلام خبر واردات خودرو برای جانبازان، خودروهای مختلفی از برند مشهور و مطرح اروپایی و ژاپنی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قرار گرفت. در پی این خبر، موج عظیمی از اعتراضات علیه این طرح از سوی مردم شکل گرفت و وارد شدن دلالان، موضوعی قابل پیش‌بینی بود. پس از مدتی با نهایی شدن این طرح، لیست نهایی خودروهای وارداتی جانبازان اعلام شد.

حال طبق تصاویر منتشر شده، برخی از واجدین شرایط تخصیص خودرو در این طرح دست به فروش حواله خودروهای خود با مشارکت دلالان زده‌اند. اقدامی که در بلندمدت باعث آسیب به پیکره بازار خودرویی ایران خواهد شد. علاوه بر این موضوع، اقدام برخی از جانبازان و همکاری با دلالان وجهه معنوی این قشر محترم را در جامعه تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حواله خودروهای وارداتی جانبازان

پیشنهاد ما این است که تا روشن شدن تکلیف واردات این خودروها و تحویل به مشتریان واقعی، مردم به سراغ خرید یا فروش این دسته از حواله‌ها و امتیازات نروند؛ زیرا ممکن است در آینده با مشکلات زیادی در رابطه با انتقال مالکیت یا تعویض پلاک روبه‌رو شوند.