بی وای دی سانگ پلاس برقی

بی وای دی سانگ پلاس برقی توسط بهمن موتور به کشور وارد می‌شود + عکس و مشخصات

بی وای دی سانگ پلاس برقی توسط بهمن موتور وارد ایران می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات BYD Song Plus EV آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است که شرکت بی ام کارز، عرضه‌کننده خودروهای وارداتی بهمن موتور قصد دارد نسخه برقی بی وای دی پلاس را نیز همانند نسخه پلاگین هیبریدی آن وارد ایران کند. در همین راستا به‌زودی مدل‌های اولیه بی وای دی سانگ پلاس برقی نیز روانه بازار ایران خواهد شد. این خودرو در واقع همان بی وای دی SEAL U بوده که در بازارهای کشورهای اروپایی نیز عرضه شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی بی وای دی سانگ پلاس

بی وای دی سانگ پلاس برقی

طبق شنیده‌ها، بی وای دی سانگ پلاس برقی در تیپ CHAMPION EDITION به ایران راه پیدا خواهد کرد. این خودرو از یک موتور برقی 160 کیلوواتی (214 اسب بخار) با گشتاور 330 نیوتن‌متر بهره می‌برد.

بی وای دی سانگ پلاس برقی

برای این خودرو برقی باتری‌هایی با ظرفیت 87.04 کیلووات‌ساعت در نظر گرفته شده که با یک‌بار شارژ کامل می‌توان مسافتی برابر با 605 کیلومتر را طی کرد. باتری‌های این خودرو با جریان عادی ظرف مدت 12 ساعت شارژ می‌شوند. البته با شارژرهای سریع می‌توان از 10 تا 80 درصد باتری‌ها را ظرف مدت 28 دقیقه شارژ کرد.

امکانات ایمنی و رفاهی بی وای دی Song Plus EV

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به باز و بسته کردن آینه‌های جانبی به‌شکل برقی همراه با گرم‌کن و چراغ راهنما، سیستم کروز کنترل، جک برقی صندوق عقب، دوربین 360 درجه، سقف پانوراما، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول، رادار نقطه کور، رادار هشدار خروج از خط، رادار هشدار برخورد از جلو، سیستم نور بالا اتوماتیک، سیستم کمکی کروز هوشمند، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، سنسورهای نور و باران، سیستم نمایش فشار باد تایرها، ترمزهای ABS، EBD و BAS، کلاستر دیجیتالی، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، شارژر بی‌سیم، نورپردازی کابین، مانیتور لمسی چرخان، سامانه کنترل پایداری، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*