هدایای ایرانسل دهه فجر

جزئیات هدایای ایرانسل به مناسبت دهه فجر 1402 اعلام شد

هدایای ایرانسل به مناسبت دهه فجر 1402 معرفی شدند. ایرانسل تا روز 22 بهمن ماه، بسته اینترنت و مکالمه هدیه را به مشترکان ارائه می‌کند.

ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به‌مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن دهه فجر 1402، هدایای ویژه‌ای شامل بسته اینترنت هدیه 45 گیگابایتی و مکالمه هدیه ایرانسلی را در اختیار تمامی مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری خود قرار می‌دهد.

هدیه شگفت‌انگیز ۴۵ گیگابایتی ایرانسل برای دهه فجر 1402

در روزهای 12 تا 22 بهمن 1402، تمامی مشترکان اینترنت همراه ایرانسل قادر خواهند بود شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه 45 گیگابایتی امتحان کنند. به این منظور باید به بخش تکان شگفت‌انگیز در سوپراپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کرده و با تکان دادن گوشی تلفن همراه خود از شانس برنده شدن این بسته اینترنت 45 گیگابایتی بهره‌مند شوید. این بسته هدیه، 24 ساعت اعتبار خواهد داشت و روزانه، 450 نفر از مشترکان ایرانسل شانس برنده شدن آن را خواهند داشت. همچنین هر مشترک در روزهای دهه فجر 1402، فقط یک بار امکان برنده شدن این بسته اینترنت هدیه را دارد.

هدیه مکالمه ۵+۵۰ ایرانسلی

علاوه بر بسته اینترنت 45 گیگابایتی، ایرانسل یک طرح مکالمه رایگان ایرانسل را نیز به مشترکان خود ارائه می‌دهد. به این منظور، مشترکان ایرانسل این امکان را خواهند داشت که پس از 5 دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، 50 دقیقه ادامه‌ این مکالمه را به‌صورت رایگان انجام دهند. مشترکان می‌توانند به‌مناسبت دهه فجر 1402 این هدیه را فعال و استفاده کنند و اعتبار آن تا روز 22 بهمن 1402 خواهد بود.

برای فعال‌سازی مکالمه هدیه ایرانسلی باید کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* را شماره‌گیری کرده یا به سوپراپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*