جیپ واگنییر S برقی

جیپ واگنییر S برقی، غول آفرودی 600 اسبی رونمایی شد

جیپ واگنییر S برقی در قالب یک غول آفرودی برقی با قدرت 600 اسب بخار معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Jeep Wagoneer S 2025 آشنا می‌شویم.

جیپ قصد دارد واگنییر برقی جدید را از پاییز سال 2024 به بازار عرضه کند و در همین راستا تصاویر و جزئیاتی از آن را منتشر کرده است. این شاسی بلند آفرودی اکنون علاوه بر پیشرانه 600 اسب بخاری از 4 نمایشگر با کاربردهای مختلف نیز بهره می‌برد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات Jeep Wagoneer S 2025 آشنا می‌شویم.

مشخصات جیپ واگنییر S برقی

جیپ واگنییر S برقی

تصاویر منتشر شده از کابین جیپ واگنیر S نشان می‌دهد این شاسی بلند آفرودی برقی اکنون از 4 نمایشگر شامل نمایشگر اطلاعاتی سرگرمی، کلاستر دیجیتالی، نمایشگر برای سرنشین جلو و نمایشگر کوچک در پایین کنسول بهره می‌برد. نمایشگر جلوی سرنشین جلو برای تماشای محتواها و سایر سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین نمایشگر کوچک در پایین کنسول نیز برای کنترل سیستم تهویه و قابلیت‌های صندلی‌ها نظیر ماساژور و گرم‌کن کاربرد دارد.

جیپ واگنییر S برقی

البته جیپ قبلا این نمایشگرها را نیز برای گرند واگنییر در نظر گرفته بود، اما اکنون روی داشبورد واگنییر S بر خلاف گرند واگنییر هیچ دکمه فیزیکی به چشم نمی‌خورد. مورادی چون سیستم صوتی مکینتاش با 19 بلندگو، سانروف پانوراما دوجداره و نورپردازی زیر نمایشگرها به‌عنوان سایر امکانات داخی این خودرو محسوب می‌شوند.

جیپ واگنییر S برقی

واگنییر S بر پایه پلتفرم STLA Large توسعه پیدا کرده و به‌شکل استاندارد از سامانه چهار چرخ محرک 4xe بهره می‌برد. این خودرو در چندین مدل روانه بازار خواهد شد که بالاترین آن به یک پیشرانه 600 اسب بخاری مجهز شده و ظرف مدت 3.5 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. چنین ارقامی آن را به یکی از سریع ترین شاسی بلندهای بازار تبدیل خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*