بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ - بهمن ۱۴۰۲

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ در بهمن ۱۴۰۲؛ با کیفیت اما ارزان

اگر به‌دنبال خرید یک گوشی جدید با برند Samsung هستید ولی بودجه محدودی دارید، اینجا بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ در بهمن ۱۴۰۲ را به شما معرفی می‌کنیم.

گرچه اغلب گوشی‌های پرچمدار و بالارده سامسونگ مورد توجه قرار می‌گیرند، اما مدل‌های مقرون به‌صرفه‌تر این برند کره‌ای هم از همان رابط کاربری سفارشی One UI برخوردارند و سخت افزار بسیار خوبی را در اختیار دارند. شاید گوشی های ارزان قیمت سامسونگ از نظر عملکرد فنی، پردازنده یا سیستم دوربین به پای پرچمداران این شرکت نرسند، اما گزینه خوبی برای کاربرانی محسوب می‌شوند که بودجه کمتری داشته و از دستگاه خود عمدتا برای گشت‌و‌گذار در شبکه‌های اجتماعی، کمی عکاسی، نصب چند بازی و یا برنامه‌های بانکی استفاده می‌کنند.

مناسب‌ترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ برای خرید

سامسونگ گوشی‌های بسیار کاربردی و خوش قیمتی در بازار دارد که مناسب انجام کارهای روزمره با کمترین دردسر ممکن و بودجه هستند. به‌طور مثال دو از جدیدترین گوشی‌های این شرکت در بازار، گلکسی A25 و گلکسی A15 هستند که با واکنش مثبت تحلیلگران همراه بوده‌اند. اگر شما هم به‌دنبال خرید یک گوشی با برند سامسونگ و بودجه‌ای خوب هستید، این مقاله مناسب شماست. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

گلکسی A54

قیمت: حدود ۱۴ میلیون تومان

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ - Galaxy A54

در نخستین نگاه ممکن است گلکسی A54 را با گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس اشتباه بگیرید! این محصولات از نظر اندازه و طراحی ظاهری بسیار شبیه به‌هم هستند و کاربرانی که می‌خواهند یک گوشی زیبا با امکانات خوب و قیمت مناسب را تهیه کنند، می‌توانند حساب ویژه‌ای روی این دستگاه باز کنند.

اما گلکسی ای ۵۴ فقط زیبا نیست، بلکه امکانات فوق‌العاده‌ای را هم در اختیار کاربرانش می‌گذارد. این گوشی توانسته گواهی ضد آب IP67 را دریافت کند، به محافظ گوریلا گلس ۵ روی قاب پشتی و نمایشگر خودش مجهز است و از همه مهم‌ترین به شما اجازه می‌دهد با بودجه‌ای کمتر نسبت به پرچمداران، طعم جدیدترین رابط کاربری سفارشی One UI را بچشید و به مدت ۴ سال بروزرسانی‌های اندروید را هم روی گوشی خود دریافت کنید.

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ - Galaxy A54

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ در بهمن ۱۴۰۲

یک نمایشگر OLED با کیفیت فوق‌العاده، روشنایی عالی ۱۰۰۰ نیت، امکان پخش محتوای +HDR10 و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی در جلوی قاب گلکسی آ ۵۴ حضور دارد. نمایشگری که حتی از گوشی پرچمدار گلکسی اس ۲۳ پلاس نیز تراکم پیکسلی بیشتری را ارائه می‌کند! یکی دیگر از قابلیت‌هایی که حتی در گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت سامسونگ حضور ندارد ولی A54 به آن مجهز شده، می‌توان به اسلات کارت حافظه microSD اشاره کرد. سامسونگ با این اسلات به کاربرانش اجازه می‌دهد حافظه داخلی گوشی خود را گسترش دهند.

شاید بزرگ‌ترین نقطه ضعف این دیوایس چیپست اگزینوس ۱۳۸۰ باشد که البته آن هم در مقایسه با رقبای میان‌رده، عملکرد بدی ندارد. ولی نمی‌تواند با پردازنده گوشی‌های پرچمدار رقابت کند. بنابراین اگر کاربری هستید که دائما از موبایل خود برای کارهای گرافیکی و مونتاژ ویدیوهای سنگین استفاده می‌کنید و دائما چند برنامه را کنار هم استفاده می‌کنید، به‌هیچ موبایلی به‌جز پرچمداران فکر هم نکنید. اما اگر توقع کمتری از گوشی داخل جیبتان دارید، گلکسی A54 یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ و کل بازار است.

در حال حاضر نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با ۸ گیگابایت رم، ۱۴،۱۰۰،۰۰۰ تومان قیمت دارد. برای خرید نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن با همین ظرفیت رم هم باید ۱۵،۴۰۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

گلکسی S23 FE

قیمت: حدود ۲۵ میلیون تومان

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ - Galaxy S23 FE

گلکسی اس ۲۳ اف ای شاید دقیقا یک گوشی ارزان قیمت محسوب نشود؛ اما با سخت افزاری توانمند، اختلاف قیمت فاحشی با پرچمداران هزار دلاری سامسونگ دارد. به‌طور مثال گلکسی اس ۲۳ معمولی با ظرفیت داخلی مشابه، حدود ۴۵ میلیون تومان قیمتش است.

بیشتر بخوانید:

گوشی خوش قیمت گلکسی S23 FE سامسونگ با طراحی و امکانات جذاب معرفی شد

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به‌دنبال کیفیت درجه یک می‌گردید ولی بودجه شما هم نسبتا محدود است، گلکسی S23 FE می‌تواند بهترین گزینه‌ای باشد که تعادلی بین قیمت و عملکرد عالی را در بین گوشی‌های سامسونگ ارائه می‌کند. نمایشگر اولد گلکسی اس ۲۳ FE اختلاف روشنایی ۳۰۰ نیتی با اس ۲۳ پلاس دارد، اما این تفاوت به‌قدری چشمگیر نیست که بتوانید متوجه اختلافی بین آن‌ها شوید. این نمایشگر از نرخ تازه‌سازی متغیر پشتیبانی می‌کند و با بازتولید رنگ‌هایی وسیع، تجربه بسیار بسیار باکیفیتی را فراهم خواهد کرد.

در قلب تپنده این دیوایس برخلاف گلکسی ای ۵۴، حضور یک چیپست پرچمدار به‌نام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است. چیپستی که شاید سریع‌ترین تراشه موبایل بازار نباشد، اما همچنان عملکردی عالی و در حد پرچمداران را در طول چندین سال عمر مفید خودش ارائه می‌کند.

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ - Galaxy S23 FE

یکی دیگر از بخش‌هایی که قاتل پرچمداران سامسونگ در آن ادعا دارد، ثبت تصاویری چشمگیر و پرجنب‌و‌جوش به‌لطف پردازش تصویر رنگارنگ سامسونگ است. نتایج دوربین بیش از آنکه بخواهند واقع گرایانه باشند، به‌سمت واضح بودن متمایل هستند که در مجموع به عملکرد کلی جذاب دوربین Galaxy S23 FE کمک می‌کند. در مجموع این گوشی با نمایشگر فوق‌العاده، چیپست قدرتمند و دوربین‌های باکیفیت، برای خرید به‌جای پرچمداران گران قیمت‌ متقاعدکننده به‌نظر می‌رسد.

اما اگر قرار بود این گوشی بدون هیچ عیب و ایرادی باشد، هیچ تفاوتی با پرچمداران نداشت. یکی از ایرادهای بزرگ آن تولید حرارت زیاد در حین انجام کارهای سنگین است. علاوه بر این می‌توان به عمر باتری کم فروغ آن اشاره کرد و همینطور دوربین‌هایی که علیرغم کیفی بالا ولی با دوربین کهکشانی‌های سری Galaxy S فاصله دارند. اما در کنار ایراداتش، نزدیک‌ترین گوشی به سری اس هم هست. به‌خصوص اینکه به شما اجازه می‌دهد از قابلیت شارژ بی‌سیم روی یک گوشی غیرپرچم‌دار لذت ببرید.

گلکسی A14 5G

قیمت: حدود ۷،۵ میلیون تومان

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ - Galaxy A14 5G

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ در بهمن ۱۴۰۲

گلکسی ای ١۴ فایوجی یک گوشی رده ابتدایی و ارزان قیمت است که به‌لطف اینترنت 5G، کمتر رقیبی در بازار توان مقابله با آن را دارد. شاید عملکرد پایین‌تری نسبت به بسیاری از گوشی‌های برند سامسونگ داشته باشد، اما برای کسانی که در طول روز خیلی درگیر استفاده سنگین از گوشی خود نیستند، مناسب است.

گوشی گلکسی A14 ثابت می‌کند که انتخابی عالی و مقرون به‌صرفه‌ای برای کسانی است که به‌دنبال عملکرد فنی قابل اعتماد با اتصال 5G هستند و آن را در بازار گوشی‌های هوشمند رده ابتدایی متمایز می‌کند. این محصول ویژگی های مشترکی با سایر گوشی های ارزان قیمت سامسونگ از جمله جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و اسلات کارت حافظه microSD دارد. اما چیزی که آن را از دیگر محصولات هم رده متمایز می‌کند، پشتیبانی از اینترنت فایوجی است. علاوه بر این، گلکسی آ ۱۴ با نمایشگر ۹۰ هرتزی خود، به‌دنبال تثبیت نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی بالا در بین گوشی‌های اقتصادی است.

بیشتر بخوانید:

آیا گلکسی A14 ارزش خرید دارد؟ تست سرعت و عملکرد گوشی اقتصادی سامسونگ را ببینید

دوربین گلکسی ای ۱۴ فراتر از انتظارات شما از دستگاهی در این محدوده قیمتی است. علیرغم قیمت پایین، قابلیت‌های ای ۱۴ آن را به گزینه قانع‌کننده‌ای برای کاربرانی تبدیل کرده که می‌خواهند با بودجه‌ای کم صاحب یک گوشی مناسب شوند.

گلکسی A23 5G

قیمت: حدود ۹ میلیون تومان

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ - Galaxy A23

اگر گلکسی A14 نمی‌تواند نیازهای شما را به‌خوبی برآورده کند، گلکسی A23 می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد. این گوشی با چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ سریع‌تر، خنک‌تر و کارآمدتر از پردازنده‌های اگزینوسی است. برجسته‌ترین ویژگی گوشی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آن است که در بین گوشی‌های هم قیمتش فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد. علاوه بر این دوربین گوشی اقتصادی کره‌ای‌ها نیز تیر خلاص را به رقبا می‌زند و از آن انتخابی کاملا منطقی برای کاربرانی می‌سازد که به‌دنبال تجربه فناوری‌های پیشرفته در یک دستگاه مقرون به‌صرفه هستند.

اما علیرغم محاسنی که گلکسی ای ۲۳ دارد، نکات منفی هم در آن دیده می‌شود. گرچه لنز دوربین اصلی این گوشی عملکرد خوبی دارد، اما لنزهای فوق عریض، ماکرو و تشخیص عمق در آن چندان کارآمد نیستند. با این حال پشتیبانی از اینترنت 5G آن را به‌عنوان یک گزینه آینده‌نگرانه معرفی می‌کند. در مجموع این محصول تعادل قابل ستایشی را بین ویژگی‌ها و قیمت مناسب رعایت کرده است.

گلکسی A03s

قیمت: حدود ۶ میلیون تومان

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ - گلکسی A03s

گلکسی ای ۰۳ اس مناسب کسانی نیست که به‌دنبال عملکرد بی‌نقص و بسیار پرسرعتی از گوشی خود هستند. این محصول با هدف مشتریانی ساخته شده که با کمترین بودجه ممکن می‌خواهند داشتن یک گوشی گلکسی را تجربه کنند و به‌خوبی هم در این مسیر موفق بوده است. در حالی که رابط کاربری، دوربین و عملکرد پردازشی شبیه به دیگر گوشی‌های این لیست را ارائه نمی‌کند، اما همچنان گلکسی A03s به‌عنوان یک دیوایس اقتصادی شناخته می‌شود.

نه تنها در بین گوشی‌های برند سامسونگ، بلکه این یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های تمام برندها است. این محصول در هیچ بخشی نمی‌تواند با گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار رقابت کند، اما اخیرا به اندروید ۱۳ بروزرسانی شده که همین جالب توجه است. این آخرین آپدیتی است که سامسونگ برای آن ارسال می‌کند، اما همچنان دو سال دیگر بروزرسانی‌های امنیتی برایش ارسال می‌شود. و در حالی که حافظه داخلی این دستگاه به‌طور قابل توجهی محدود است، اما اکثر برنامه‌های اندرویدی را به‌خوبی اجرا می‌کند.

در بخش عکاسی هم شاید نتواند عکس‌های چشمگیری را ثبت کند، اما آن‌ها به‌قدری واضح هستند که بتوانید با تصاویری که می‌گیرد، سوژه‌ها را به خوبی نمایش دهید.

بهترین گوشی را متناسب با بودجه خود تهیه کنید

علیرغم گزینه‌های محدودی که وجود دارد، ولی تمام گوشی‌های سامسونگ از ارزان قیمت گرفته تا میان‌رده و پرچمدار، همگی ارزش خرید بالایی نسبت به دیگر گوشی‌های اندرویدی بازار دارند. در اینجا به بررسی گلکسی A54، گلکسی A14 5G، گلکسی A23 5G و گلکسی A03s به‌عنوان ارزان‌ترین تلفن‌های هوشمند با ارزش برند سامسونگ پرداختیم که بدون در نظر گرفتن قیمت مناسب خود، امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*