پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک آپشنال

شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک آپشنال در بهمن 1402

جزئیات شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک آپشنال ویژه بهمن ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه فروش خودرو توسط شرکت ایران خودرو اعلام شد.

شرکت ایران خودرو با اعلام طرح فروش دنا پلاس اتوماتیک آپشنال ویژه متقاضیان واجد شرایط که قبلا پیامک تخصیص خودرو دریافت نموده‌اند، جزئیات پیش فروش این محصول را نیز اعلام کرد. این طرح از تاریخ پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ لغایت دوشنبه ۲۳ بهمن ماه در سامانه یکپارچه خودرو در دسترس متقاضیان قرار گرفته است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک آپشنال – بهمن ۱۴۰۲

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال

در مرحله پنجاه و سوم طرح پیش فروش ایران خودرو، متقاضیان واجد شرایطی که پیامک تخصیص خودرو دریافت نموده‌اند یا اسامی آنها در وبسایت ایران‌ خودرو به نشانی esale.ikco.ir درج شده است، می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه خودرو نسبت به ثبت‌نام نهایی این طرح اقدام نمایند. موعد تحویل دنا پلاس اتوماتیک آپشنال با دو شرایط انتخابی تحویل شهریور یا مهر ۱۴۰۳ و با دو نوع پیش پرداخت متفاوت انجام می‌پذیرد. مبلغ پیش پرداخت نیز حدود ۴۵ الی ۵۰ درصد قیمت فعلی خودرو محاسبه می‌شود.

همچنین برای آن دسته از متقاضیان که در مرحله اول پیامک تخصیص خودرو دنا پلاس اتوماتیک آپشنال را دریافت نموده‌اند، قابلیت تبدیل به خودرو سورن پلاس XU7P نیز فراهم خواهد بود. این خودرو نیز با قیمت مصوب ۴۵۹ میلیون ۱۱۸ هزار تومان و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز به متقاضیان عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*