فولکس واگن تایرون

شاسی بلند آلمانی فولکس واگن تایرون در ایران مونتاژ می‌شود

شاسی بلند آلمانی فولکس واگن تایرون در ایران مونتاژ می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات Volkswagen Tayron آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است که یکی از شرکت‌های خودروسازی برنامه مونتاژ فولکس واگن تایرون را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا فرایند ثبت سفارش قطعات KD این خودرو از کارخانه تولیدی فاو در چین نیز انجام شده است. پس از ورود قطعات این خودرو به ایران، در آینده‌ای نزدیک شاهد مونتاژ این شاسی بلند فرانسوی خواهیم بود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات Volkswagen Tayron آشنا خواهیم شد.

مشخصات فولکس واگن تایرون

فولکس واگن تایرون

فولکس واگن تایرون در بازارهای هدف در 3 نوع مدل مختلف به فروش می‌رسد. مدل اول این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 158 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته DSG به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

فولکس واگن تایرون

مدل دوم و سوم این خودرو هر دو از یک پیشرانه 2 لیتری با خروجی‌های متفاوت بهره می‌برند؛ مدل دوم قدرتی برابر با 184 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر و مدل سوم نیز قدرتی برابر با 217 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر را به‌همراه دارند. قدرت تولید شده از این دو مدل نیز توسط گیربکس 7 سرعته DSG به چرخ‌ها می‌رسد. موتور قوی‌تر نیز در نسخه دو دیفرانسیل عرضه خواهد شد.

امکانات رفاهی فولکس واگن Tayron

فولکس واگن تایرون

فولکس واگن تایرون از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون نورپردازی داخلی، تودوزی چرمی دینامیکا، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله، گرم‌کن شیشه جلو، در برقی صندوق عقب، سنسور نور و باران، گرم‌کن فرمان، صندلی‌های برقی جلو با گرم‌کن و حافظه، شارژ بی‌سیم، نمایشگر لمسی و سقف پانوراما بهره می‌برد.

امکانات ایمنی Volkswagen Tayron

از امکانات ایمنی فولکس واگن تایرون نیز می‌توان به سیستم‌های نور بالای هوشمند، دوربین 360 درجه، هشدار ترافیک عقب، دستیار رانندگی در ترافیک، هشدار برخورد از جلو با قابلیت ترمزگیری خودکار و تشخیص عابر پیاده، سیستم کمکی پارک، دستیار تشخیص خواب‌آلودگی راننده، دستیار تغییر خط، رادار نقطه کور، دستیار تشخیص علائم جاده، هشدار خروج از خط و کروز کنترل تطبیقی با قابلیت تشخیص فاصله از خودروی جلو اشاره کرد.