هوش مصنوعی مولد اپل در آیفون ۱۶

اپل تأیید کرد: هوش مصنوعی مولد به آیفون ۱۶ اضافه می‌شود

تیم کوک، مدیرعامل اپل در مکالمه‌ای با سهام‌داران این شرکت حضور هوش مصنوعی مولد در آیفون ۱۶ را برای رقابت با Galaxy AI سامسونگ تأیید کرده است.

فناوری هوش مصنوعی طی چند سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیری پیدا کرده و حالا به‌لطف گوشی‌های هوشمند، دسترسی به آن آسان‌تر از هر زمان دیگری شده است. سامسونگ و گوگل هوش مصنوعی را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات، به گوشی‌های جدید خود اضافه کرده‌اند. و حالا وقت آن رسیده تا اپل نیز به جمع آن‌ها بپیوندد. تیم کوک، مدیرعامل اپل در تماس با سهام‌داران بزرگ این کمپانی، بعد از ارائه گزارش مالی درباره هوش مصنوعی مولد روی گوشی‌های هوشمند صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید:

جذاب‌ترین شایعات و فکت‌های آیفون ۱۶

هوش مصنوعی مولد اپل در آیفون ۱۶

ما فرض را بر این میگیریم که اپل، حضور هوش مصنوعی مولد در آیفون ۱۶ که تابستان آینده عرضه می‌شود را تأیید کرده است. تیم کوک در این تماس تلفنی گفته است:

در مورد هوش مصنوعی مولد که به‌نظر می‌رسد فکر شما را درگیر خودش کرده باید بگویم ما داریم روی آن کار می‌کنیم. رویکرد ما همیشه این بوده که کار کنیم  و در مورد کار خود صحبت کنیم، نه اینکه بخواهیم فقط یک شو تبلیغاتی اجرا کنیم. پس مطمئن باشید که ما همین کار را انجام خواهیم داد. اما چیزهایی داریم که در موردشان بسیار هیجان‌انگیز هستیم و در اواخر سال بیشتر در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

کدهای استخراج شده از آپدیت iOS 17.4 نشان می‌دهد که دستیار مجازی Siri احتمالا از هوش مصنوعی برای خلاصه‌سازی متن‌های بلند و پاسخ‌های هوشمند خودکار به پیام‌ها در اپلیکیشن Messages اضافه خواهد شد. علاوه بر این احتمال حضور پررنگ هوش مصنوعی در تمام برنامه‌ها نظیر Music ،Pages و Keynote زیاد است. اپل هنوز مدل هوش مصنوعی خودش را رونمایی نکرده است؛ ظاهرا همچنان مشغول آزمایش روی مدل‌های هوش مصنوعی آفلاین و آنلاین است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*